|

رونمایی از چهره جدید شماره هشت تیم فوتبال پرسپولیس

رونمایی از چهره جدید شماره هشت تیم فوتبال پرسپولیس توسط بهنام ابوالقاسم پور در صفحه شخصی اش.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مجتبی محرمی همیشه برای هواداران پرسپولیس یک چهره خاص محسوب می ‌شود که بعد از پایان فوتبال هرگز نتوانست به چیزی که شایسته آن بود دست یابد. شماره هشت سابق و اسطوره ‌ای پرسپولیس که به عنوان آچار فرانسه این تیم شناخته می‌ شد، بعد از دوران فوتبالی کاملا از محیط آن فاصله گرفته و البته هر بار دوستان و هم ‌تیمی‌ های سابقش به شکلی قصد دارند او را با دعوت به جمع ‌های خود از این انزوا خارج کنند. اما ماجرای رونمایی از چهره جدید شماره هشت تیم فوتبال پرسپولیس چیست؟ 

رونمایی از چهره جدید شماره هشت تیم فوتبال پرسپولیس

محرمی که در دوران بازی در کنار کیفیت بالای فنی ‌اش، از حاشیه ‌های بزرگ و جنجالی نیز برخوردار بود، مدتی کوتاه از سوی مدیران این تیم فرصت حضور در تیم‌ های پایه و آموزش به بازیکنان جوان را به دست آورده بود اما در ادامه با تغییرات صورت گرفته بار دیگر از فوتبال فاصله گرفت. 

ستاره محبوب پرسپولیسی ‌ها بعد از مدت ‌ها بی خبری اکنون با تصویری که بهنام ابوالقاسم پور، مهاجم اسبق پرسپولیس در صفحه شخصی ‌اش قرار داده و با تمجید از وی با این کپشن “معرفت به ذات آدماست نه پیشینه نه جایگاه و نه نسبت” به تمجیدش پرداخته، رونمایی شد. معرفت، صفتی که همه هم ‌تیمی ‌های سابق محرمی روی آن اشتراک نظر دارند و شاید بتوان گفت دلیل اینکه او هرگز نتوانست به حق کافی خود در فوتبال برسد به همین دلیل بوده است. 

پیشنهاد می شود: امیدواری کمال کامیابی نیا برای بازگشت به ترکیب تیم پرسپولیس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها