|

استقلال و پرسپولیس در آزادی تسلیم نمی ‌شوند

استقلال و پرسپولیس در آزادی تسلیم نمی ‌شوند . نگاهی به عملکرد دو تیم استقلال و پرسپولیس در گذشته.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال و پرسپولیس در آزادی تسلیم نمی ‌شوند. نگاه به آمار و ارقام در فوتبال همیشه درست از کار درنمی‌آید اما در بیشتر موارد می‌شود با استناد به آمارها پیش‌بینی درستی از اتفاقات داشت.

فوتبال به عنوان ورزشی که اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی در آن رخ می‌دهد آمارهای زیادی را زیر سؤال برده اما باز هم آمارها بهترین راه پیش‌بینی نتایج هستند و در موارد زیادی درست از کار درمی‌آیند. از نگاه آماری پیدا کردن یک تیم به عنوان برنده در دربی پیش‌ رو بسیار سخت است و نمی‌شود برتری برای یکی از تیم‌ها در نظر گرفت.

پرسپولیس تا فینال لیگ قهرمانان آسیا رفته و نتایج بهتری در بازی‌های مشترک با استقلال کسب کرده، پس باید برنده دربی باشد اما بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا و جدایی بشار رسن خلاقیت این تیم در حمله کمتر شده و از طرفی استقلال دو برد متوالی در لیگ برتر دارد و روز به روز هماهنگ‌تر و بهتر می‌شود. استقلال خوب گل می‌زند و با آمدن رشید مظاهری سخت‌تر هم گل می‌خورد و اگر وضعیت حال دو تیم را بخواهیم بررسی کنیم استقلال تیم برنده میدان است. ضد و نقیض‌های حال و روز دو تیم و نتایجی که کسب کردند همه را سردرگم کرده و نمی‌شود برنده را برای این بازی انتخاب کرد.

استقلال و پرسپولیس در آزادی تسلیم نمی ‌شوند

یکی از آمارهای قابل استناد در نتایج دو تیم بازی‌های برگزار شده در ورزشگاه آزادی به میزبانی استقلال و پرسپولیس است. هر دو تیم ۴ بار در ورزشگاه آزادی میزبان بودند و هر دو تیم بازی در این زمین را به خوبی بلدند و به رقبای خود در خانه نباختند. اسقلال امتیازات بیشتری در خانه کسب کرده و گل هم بیشتر زده ولی هر دو تیم در ورزشگاه آزادی بازنده نبودند و استناد به این نتایج خبر از تساوی بازی می‌دهد.

به عملکرد لیگ بیستم سرخابی‌ها در خانه توجه کنید.

 

استقلال
۴ بازی
۳ برد
۱ تساوی
۰ باخت
۶ گل زده
۱ گل خورده
پرسپولیس
۴ بازی
۲ تساوی
۲ برد
۰ باخت
۵ گل زده
۱ گل خورده

منبع: برترین ها

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها