|

درخواست حداکثری هواداران استقلال برای اخراج محمود فکری

درخواست حداکثری هواداران استقلال برای اخراج محمود فکری . چرا هوادارن می خواهند فکری اخراج شود؟

لینک کوتاه کپی شد

پس از نمایش ضعیف استقلال در دربی و نمایش های بی کیفیت و پر استرس این تیم در بازی های گذشته، امروز خبر فسخ قرارداد و جدای هرویه میلیچ از استقلال رسانه ای شد و شیخ دیاباته هم تهدید به رفتن کرد تا بسیاری از صفحات و کانالهای هواداری استقلال در اینستاگرام و تلگرام  خواستار اخراج فوری محمود فکری و کادر فنی ضعیفش از استقلال شوند.

هواداران خشمگین استقلال که فکری را عامل جدایی یکی از بهترین بازیکنان استقلال (هرویه میلیچ) می دانند به شدت نسبت به رفتار سرمربی استقلال با میلیچ و استفاده نکردن از او در دربی در حالی که این تیم نیاز به ارسال های دقیق برای دیاباته بود، معترض هستند.

استفاده از محمد دانشگر در پست غیرتخصصی و تعویض نشدن عارف غلامی بی روحیه از بزرگترین انتقاداتی است که در ساعات گذشته از کادر فنی استقلال در دربی شده است. نقطه جالب در خصوص نکات نی دربی اینکه حتی قبل از شروع بازی نیز رضا شاهردوی نقطه ضعف استقلال یعنی عمق دفاع را شناسایی کرد.

در بازی های قبل استقلال نیز آنالیزورهای حریف نقطه ضع استقلال در عمق دفاع را شناسایی کرده بودند که اگر سیوهای رشید مظاهری نبود، وضعیت این تیم در جدول رده بندی بسیار متفاوت با امروز بود اما کادر نی استقلال با چشم پوشی از این ضعف آشکار، همچنان به حریفان موقعیت گل تقدیم می کند و هیچ تدبیری نیز در جریان بازی برای ترمیم این ضعف آشکار نکرد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • حسین ارسالی در

    منم با خواست حد اکثر هواداران استقلال موافقم ،این ضعیف ترین کادر فنی است که متاسفانه از سوء مدیریت به استقلال تحمیل شده .

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها