|

چرا رسول‌ پناه همچنان عضو هیئت مدیره پرسپولیس است؟

چرا رسول‌ پناه همچنان عضو هیئت مدیره پرسپولیس است؟

لینک کوتاه کپی شد

مدت‌ها است که بحث اخراج و جدایی مهدی رسول‌پناه از هیئت مدیره پرسپولیس مطرح است. درست از زمانی که چند فیلم و فایل صوتی از رسول‌پناه منتشر شد که در آن به بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس توهین کرده بود این مسئله مطرح شد. هرچند رسول‌پناه در آن مقطع از سرپرستی باشگاه پرسپولیس کنار گذاشته شد اما او همچنان رییس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و یک شخص تصمیم گیرنده در این باشگاه است.

از چند وقت پیش بود که با انتقاد گل‌محمدی علیه رسول‌پناه، اختلاف کادرفنی باشگاه پرسپولیس و هیئت مدیره و شخص رسول‌پناه علنی شد. بعد از آنکه مشخص شد جدایی بشار رسن در وسط فصل با تصمیم و دستور رسول‌پناه و توافق با این بازیکن بوده و همچنین مسئله جدایی بازیکنانی مانند ترابی، علیپور و خلیل‌زاده، کادرفنی پرسپولیس و شخص یحیی گل‌محمدی در موضع با رسول پناه قرار گرفت. این در شرایطی است که هواداران پرسپولیس هم از وزیر ورزش تقاضا دارند رسول‌پناه را از سمتش اخراج کند اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.

بعد از تساوی ۲ - ۲ پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۹۴، گل‌محمدی، هم در مصاحبه بعد از بازی و هم در نشست خبری از مهدی رسول‌پناه و اینکه او همچنان در باشگاه پرسپولیس حضور دارد، انتقاد کرد. حتی در نشست خبری از وزیر ورزش درخواست کرد تا هرچه زودتر او را از کار برکنار کند اما این اتفاق تا الان رخ نداده و رسول‌پناه همچنان رییس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس است.

حالا سوال اینجاست که واقعا در شرایط فعلی و اینکه وقتی این اندازه بین سرمربی و رییس هیئت مدیره، اختلاف وجود دارد چه دلیلی وجود دارد که رسول‌پناه در سمتش باقی بماند؟ رسول‌پناه بیشتر از اینکه به باشگاه کمک کند حاشیه درست کرده، شاید بهتر است وزیر ورزش با یک تدبیر درست هم رسول‌پناه را از کار برکنار و هم ترمیم در هیئت مدیره پرسپولیس ایجاد کند تا تیم مدیریتی این باشگاه تقویت شود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها