|

زئیس هیئت کشتی

به موفقیت کشتی بانوان امیدوارم

به موفقیت کشتی بانوان امیدوارم. رئیس هیئت کشتی لرستان می‌گوید: به موفقیت این رشته در بین بانوان استان امیدوار است.

لینک کوتاه کپی شد

رئیس هیئت کشتی لرستان می‌گوید: به موفقیت این رشته در بین بانوان استان امیدوار است. فرید بهرامی ۲۴ دی ‌ماه ضمن اعلام حمایت کامل از کشتی بانوان، تاکید کرد: به‌زودی نایب رئیس بانوان هیئت کشتی استان معرفی خواهد شد و به دنبال ترویج این رشته در میان بانوان هم‌استانی هستیم.

وی ادامه داد: در نظر داریم یک سانس اختصاصی به بانوان علاقه‌مند کشتی در شهر خرم‌آباد اختصاص دهیم و با هماهنگی کمیته آموزش هیئت کشتی از بانوان لرستانی که دارای دفترچه مربیگری کشتی آلیش یا کلاسیک هستند دعوت به همکاری کنیم و زمینه‌ساز ترویج کشتی بانوان به سایر شهرستان‌های استان باشیم.

وی تصریح کرد: کشتی آلیش بانوان ازجمله ورزش‌هایی است که مجوز حضور در بازی‌های داخل سالن آسیا را دارد و این مهم نشان از اهمیت این سبک از کشتی برای فدراسیون کشورمان و اتحادیه جهانی کشتی دارد. رئیس هیئت کشتی لرستان اظهار امیدواری کرد که با همکاری آموزش و پرورش استان بتوانیم استعدادهای تازه‌ای را در بخش بانوان کشف کنیم و جایگاه کشتی بانوان لرستان را ارتقاء دهیم.

وی یادآور شد: در سه سال اخیر کشتی بانوان متاسفانه اعزامی به مسابقات کشوری نداشته و همین مسأله موجب عقب ماندن بانوان لرستان از کورس قهرمانی با سایر استان‌ها شد. بهرامی تأکید کرد: هرچند این شرایط ایجاد شده اما با توجه به پتانسیل خوب دختران لرستانی به موفقیت کشتی بانوان امیدوار هستم‌.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها