|

ترکیب رسمی پرسپولیس برای دیدار با مس رفسنجان جمعه 28 آبان

پرسپولیس از ساعت ١۶ در استادیوم شهید حاج مجید زینلی میهمان مس رفسنجان خواهد بود

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی پرسپولیس بعد از دو هفته دوری از برد، اکنون چشم به امتیازات کامل جدال مس رفسنجان دوخته است.

هواداران پرسپولیس طی فصول اخیر کم پیش  آمده برای جشن برد مدت زیادی منتظر بمانند. اکنون اما ٢٣ روز از آخربن برد پرسپولیس گذشته و طی دو هفته اخیر آنها در لیگ یک باخت و یک تساوی را پشت سر گذاشته‌اند.

یحیی گل‌محمدی اکنون در تقابل با محمد ربیعی به دنبال این است تا تیمش را به برد رسانده تا بار دیگر به جمع مدعیان بازگردند. جدالی سخت در رفسنجان که باید دید سرخپوشان تهرانی قادر به کسب نتیجه مدنظر خود خواهند بود یا خیر.

بوژیدار رادوشوویچ بعد از حضور در ترکیب اصلی در هفته گذشته مقابل گل‌گهر سیرجان، اکنون بار دیگر شانس حضور در دروازه این تیم را به دست آورده و باید دید مقابل نارنجی‌پوشان رفسنجانی‌ چه نمایشی به جا خواهد گذاشت تا امیدوار باشد حامد لک را همچنان نیمکت‌نشین خود کند و آیا قادر خواهد بود اولین کلین‌شیت فصل پرسپولیس را ثبت کند یا خیر.

برای خط دفاعی باید شاهد شکل‌گیری ترکیب سیدجلال حسینی در کنار فرشاد فرجی و علی نعمتی بود.  ترکیبی که به دنبال حفظ دروازه این تیم برابر حمله‌وران حریف خواهند بود تا شاید اولین کلین شیت این تیم را نیز شکل دهند. سعید آقایی در سمت چپ و مهدی شیری نیز در سمت راست دفاعی حاضر خواهند شد تا ساختار دفاعی این تیم را شکل دهند.

در خط میانی نیز رضا اسدی و میلاد سرلک حاضر خواهند شد و مهدی ترابی نیز دیگر بازیکن این خط با قدرت تهاجمب بالاتر برای حمله به ساختار دفاعی حریف و بازیسازی خواهد بود. ترابی به عنوان دیگر ملی‌پوش پرسپولیس در این خط باید دید در این بازی چه نمایشی خواهد داشت و آیا استارت دوباره‌ای برای موفقیت در جمع شاگردان یحیی را از این جدال خواهد داشت یا خیر.

برای خط حمله هم امید عالیشاه در کنار عیسی آل‌کثیر به میدان خواهد رفت. بعد از موفقیت فاز هجومی پرسپولیس در دو بازی ابتدایی، اکنون آن ها در دو دیدار قبلی‌شان تنها یک گل به ثمر رسانده‌اند و باید دید برابر نارنجی‌پوشان مس رفسنجان چه نمایشی خواهند داشت.

ترکیب پرسپولیس

بوژیدار رادوشوویچ

سیدجلال حسینی

فرشاد فرجی

علی نعمتی

سعید آقایی

میلاد سرلک

مهدی ترابی

مهدی شیری

رضا اسدی

امید عالیشاه

عیسی آل‌کثیر

دیدار دو تیم امروز از ساعت ١۶ در استادیوم شهید حاج مجید زینلی برگزار خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها