|

نتیجه نهایی بازی استقلال مس رفسنجان شنبه 18 دی

استقلال صدرنشین در هفته چهاردهم لیگ برتر برای تثبیت صدرنشینی و افزایش فاصله با پرسپولیس به مصاف مس رفسنجان رفت

لینک کوتاه کپی شد

در یکی از آخرین دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر، استقلال در استادیوم آزادی به مصاف مس رفسنجان رفت. این دیدار با نتیجه سه بر دو به سود استقلال به پایان رسید.

گل اول استقلال به مس؛ (دقیقه 9: کوین یامگا)

پاس استثنایی زبیر نیک نفس از داخل زمین خودی به کوین یامگا رسید و این بازیکن با خطای مهدی ترکمان درون محوطه جریمه سرنگون شد و داور یک خطای پنالتی به سود آبی ها اعلام کرد. کوین یامگا پشت این توپ ایستاد و به زیبایی و در جهت حرکت نوشی صوفیانی توپ را وارد دروازه کرد و استقلال را پیش انداخت.

گل تساوی مس به استقلال(دقیقه 34: گادوین منشا)

 یک ارسال پشت مدافعین به مجید علیاری رسید که این بازیکن درون محوطه جریمه با خطای مرادمند سرنگون شد و داور نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. گادوین منشا مهاجم مسی ها پشت این توپ ایستاد و آن را وارد دروازه حسینی کرد.

گل دوم استقلال به مس (دقیقه 60: کوین یامگا)

ارسال کوین یامگا از سمت راست به رودی ژستد رسید و این بازیکن نیز ضربه اش را به سمت دروازه زد اما با خطاب سیدمجید نصیری سرنگون شد و داور نیز یک خطای پنالتی دیگر به سود استقلال اعلام کرد. کوین یامگا نیز پشت این توپ ایستاد و ضربه اش را برخلاف حرکت نوشی صوفیانی وارد دروازه کرد و استقلال را پیش انداخت.

گل سوم استقلال به مس (دقیقه 87: امین قاسمی نژاد)

 اشتباه مرگبار عقیل کعبی و پاس رو به عقب او، پیش از آنکه به نوشی صوفیانی برسد، با توپ ربایی امین قاسمی نژاد همراه شد و این بازیکن نیز با عبور از سنگربان مس، دروازه خالی را به راحتی باز کرد.

گل دوم مس به استقلال(دقیقه 90+1: محمدرضا سلیمانی)

یک ضربه کاشته برای مس به دست آمد و  ارسال سیدمهدی حسینی روی اشتباه خط دفاعی استقلال در دهانه دروازه به محمدرضا سلیمانی رسید و او به راحتی دروازه استقلال را باز کرد تا باز هم اختلاف را به یک گل برساند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها