|

بهترین خبر برای بارسلونا؛ جذب 2 بازیکن راحت تر شد!

مدیران چلسی برای فروش آلونسو و آسپیلیکوئتا، دو مدافع اسپانیایی خود موافقت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

از چند هفته قبل شایعاتی درباره علاقه آسپیلیکوئتا و آلونسو به جدایی از چلسی به گوش می‌رسید. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این دو بازیکن علاقه زیادی دارند که فصل آینده با پیراهن بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ به میدان بروند اما تا پیش از این گفته می‌شود که مدیران چلسی حاضر به فروش آنها نیستند. 

جدایی آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن باعث شده که خط دفاعی چلسی با بحرانی جدی روبرو شود و این دلیل اصلی مخالفت مدیران این باشگاه با فروش این دو بازیکن بود اما حالا به نظر می‌رسد که تغییراتی در تصمیم مدیران این باشگاه لیگ برتری ایجاد شده است. 

ژاوی علاقه زیادی به جذب این دو مدافع اسپانیایی دارد و نام آنها در فهرست بازیکنان مدنظر او برای پنجره تابستانی به چشم می‌خورد و انتظار می‌رود که بارسا طی هفته آینده پیشنهادش برای جذب آنها ارا ارائه داده و مذاکرات را آغاز کند. 

این در حالی است که روزنامه اسپورت که به باشگاه بارسا نزدیک است خبر داده که چلسی تنها در صورت با انتقال این دو بازیکن به نوکمپ موافقت خواهد کرد که مبلغی نزدیک به 15 میلیون برای هر یک از آنها دریافت کند. 

توخل پیش از این با جدایی آلونسو موافقت کرده بود و این بازیکن تنها در انتظار توافق این دو باشگاه برای نهایی شدن این انتقال بود اما این مربی آلمانی تلاش زیادی کرد تا آسپیلیکوئتا را به ادامه حضورش در استمفوردبریج ترغیب کند اما به نظر می‌رسد که این تلاش‌ها فایده‌ای نداشته و او هم تصمیم گرفته که این باشگاه را به مقصد بارسا ترک کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها