|

چشمک رونالدو به دشمن خونی رئال!

آاس اسپانیا از انتقال احتمالی کریتیانو رونالدو به اتلتیکو خبر داد. انتقالی که بمب نقل و انتقالات خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

بحث درباره تصمیم رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد و پیوستن این بازیکن به باشگاهی دیگر هنوز به پایان نرسیده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ او یک سال پیش از یوونتوس جدا شد تا پس از ۱۲ سال دوری بار دیگر پیراهن یونایتد را به تن کند اما شرایط مطابق انتظارش پیش نرفت و یکی از سخت‌ترین فصل‌های فوتبالی خودش را سپری کرد.

چراغ سبز رونالدو به دشمن رئال!

شیاطین سرخ بدترین نتیجه تاریخ حضورشان در لیگ برتر را در فصل گذشته به دست آوردند و در نهایت به جایگاه ششم جدول رده‌بندی رضایت دادند تا از کسب سهمیه لیگ قهرمانان باز بمانند.

تمامی این اتفاقات در کنار عملکرد نه چندان خوب این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باعث شد که او به فکر جدایی از این باشگاه باشد و درخواستش را نیز با مدیران این باشگاه لیگ برتری در میان بگذارد.

در روزهای اخیر نام باشگاه‌های بسیاری از اینتر و رم گرفته تا بایرن مونیخ و ناپولی در کنار نام رونالدو شنیده شد اما حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس در خبری عجیب مدعی شده که این بازیکن ممکن است به این کشور برگردد و این بار پیراهن اتلتیکو مادرید را به تن کند.

او در طول دوران حضورش در رئال مادرید بارها دروازه این تیم را باز کرده و دو بار مانع از رسیدن آنها به جام قهرمانی لیگ قهرمانان شد تا دشمن درجه یک اتلتیکو لقب بگیرد اما حالا گفته می‌شود که نمایندگانش با سیمئونه دیدار کرده‌اند و او را برای انجام این انتقال متقاعد کردند.

چراغ سبز رونالدو به دشمن رئال!

با این حال هنوز مشخص نیست که آیا پیشنهاد مدیران اتلتیکو می‌تواند نظر این بازیکن و همچنین مدیران یونایتد را برای فروش او در فاصله یک سال تا پایان مهلت قراردادش جلب کند یا خیر.

شماره یک برای دیگو سیمئونه

واقعیت این است که در حال حاضر اتلتیکو نمی تواند چنین انتقالی را عملی کند، عمدتاً به دلیل محدودیت های اقتصادی. این تیم باید ۴۰ میلیون یورو از ناحیه فروش بازیکن درآمد کسب کند و برای نهایی کردن چنین قراردادی، باید حتی فروش بیشتر نیز داشته باشد. این در حالی است که پروسه فروش بازیکن در اتلتیکو پیچیده شده است اما تابستان طولانی است و اراده باشگاه می تواند همه چیز را تغییر دهد.

چراغ سبز رونالدو به دشمن رئال!

 در اتلتیکو، اکنون همه چیز آرام به نظر می رسد ولی هنوز هم می توان راهی برای خروج بازیکنانی چون موراتا، کوریا و... پیدا کرد. و مهم‌تر از همه اینکه، دیگو سیمئونه عاشق کریستیانو است. به شکلی علنی، خصوصی و حتی در بحث های درون باشگاهی، او همیشه اظهار داشته که رونالدو برایش یک فوتبالیست شماره یک و بهترین در دنیاست. انتقال رونالد می تواند بسیار شبیه به انتقال دو سال پیش لوئیس سوارز از بارسا به اتلتیکو باشد اما با ابعاد جهانی‌تر. رونالدو فصل قبل ۲۴ گل در یونایتد زد در حالی که هیچ بازیکنی در اتلتیکو از مرز ۱۳ گل عبور نکرد.

چالش جدید لیگ قهرمانان و لالیگا برای رونالدو

خود رونالدو نیز با دید مثبت به این انتقال نگاه می کند. حضور در اتلتیکو به او اجازه می دهد تا به بازی در لیگ قهرمانان اروپا (یونایتد به لیگ اروپا راه یافت) برگردد و برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کند. رونالدو همچنین زندگی در شهر مادرید را دوست دارد. علاوه بر این، همانطور که سیمئونه، فوق ستاره پرتغالی را دوست دارد، کریستیانو نیز فریفته اوست و این علاقه کاملا دو طرفه است.

رونالدو همچنان در پرتغال به سر می برد و هنوز به منچستر سفر نکرده است. او ادعا کرده است که یک مشکل خانوادگی دلیل غیبت او در اردوی پیش فصل تیم بوده است. او چند روز پیش با اریک تن هاخ، سرمربی یونایتد گفت‌وگویی داشت و مربی هلندی از پروژه هایش برای یونایتد و نقش رونالدو در آن صحبت کرد ولی در نهایت فوق ستاره متقاعد نشد که ماندن در یونایتد، بهترین گزینه برای او خواهد بود.

در روزها و هفته های آتی، شایعات در مورد آینده رونالدو بیشتر خواهد شد. در حال حاضر تنها چیزی که از آن مطمئن هستیم این است که او بازیکن یونایتد است اما بازگشت وی به لالیگا را می توان کاملا محتمل دانست. یونایتد به حفظ رونالدو اصرار دارد ولی این بازیکن امیدوار است در روزهای آتی دری باز شده و او بتواند چالشی دیگر را تجربه کند. او در این راه تنها نیست؛ اتلتیکو نیز چنین فکر می‌کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها