|

ورزشگاه هایی که هنوز برای لیگ برتر آماده نشده اند

برخی از تیم‌های فوتبال هنوز ورزشگاه هایشان برای برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال آماده نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که کمتر از ۱۶ روز دیگر مسابقات لیگ برتر فوتبال آغاز می‌شود، اما  تکلیف ورزشگاه‌های اختصاصی  برخی از تیم‌ها برای میزبانی مسابقات هنوز مشخص نشده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از باشگاه خبرنگاران، در اختیار داشتن زمین مناسب لازمه فوتبال حرفه‌ای است، اما هر ساله قبل از شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال،  برخی از تیم‌های ما با معضل نداشتن زمین مناسب مواجه هستند و کمترین امکانات حرفه‌ای را ندارند.  

زمین مناسب یکی از فاکتور‌های مهم برای ارائه بازی  زیبا و تاکتیکی از سوی تیم‌های فوتبال است، اما چمن برخی از ورزشگاه‌ها آن قدر نامطلوب و بی‌کیفیت است که بازیکنان تکنیکی قادر به ارائه مهارت خود در این زمین‌ها نیستند و شاهد فوتبال " بزن زیرش" در مسابقات هستیم.

علاوه بر این، زمین نامناسب و بی‌کیفیت باعث آسیب دیدگی و مصدومیت بازیکنان می‌شود و این موضوع به دغدغه مربیان تبدیل شده است.

شاید کمتر کسی باور کند که  در منطقه سرسبز شمال چمن طبیعی وجود ندارد و  ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر استادیوم اختصاصی باشگاه نساجی مازندران چمن مصنوعی دارد. 

ورزشگاه سیروس قایقران انزلی

تیم فوتبال ملوان پس از چند سال دوری از لیگ برتر موفق شد با هدایت مازیار زارع به لیگ برتر صعود کند، اما ورزشگاه سیروس قایقران با مشکلاتی متعددی روبه رو است و در صورت رفع نکردن نواقص این ورزشگاه ملوانی‌ها نمی‌توانند از حریفانشان در لیگ برتر میزبانی کنند.

ورزشگاه تختی آبادان 

استادیوم تختی آبادان ورزشگاهی قدیمی که به دلیل فرسودگی نمی‌توان از تیم‌های لیگ برتری برای میزبانی از آن استفاده شود. این ورزشگاه نیازمند بازسازی و توجه ویژه است که بازهم به علت فقدان زمان لازم شانس بسیار کمی برای میزبانی از تیم‌های لیگ برتری دارد.

ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

 تیم نساجی در لیگ بیست و یکم هر هفته میزبان حریفان خود در شهر‌های مختلف بود. این ورزشگاه تا کمتر از ۵ ماه دیگر به بهره برداری نخواهد رسید.

ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

این ورزشگاه با مشکلاتی همچون تخریب سکو‌ها و نقص گیت‌های ورودی و موارد دیگر مواجه است که شاید امکان میزبانی از بازی‌های خانگی تراکتور در لیگ برتر را نداشته باشد.

ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان

تیم نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به مصاف حریفان خود می رود، اما این ورزشگاه به دلیل مشکلات رختکن و فاصله طولانی با فرودگاه هنوز نتوانسته استاندارد‌های لازم را برای میزبانی در لیگ برتر به دست بیاورد.

ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

 ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک ممکن است به خاطر نقص‌هایی مانند قسمت VIP و مشکلات جایگاه خبرنگاران و موارد مربوط به گیت ورود تماشاگران، از نعمت میزبانی محروم شود.

همچنین تیم هوادار هم از جمله تیم هایی است که ورزشگاه اختصاصی ندارد و باید دید در فصل جدید از حریفان خود در کدام ورزشگاه میزبانی می کند. علاوه بر این، تیم مس کرمان که به تازگی به لیگ برتر فوتبال صعود کرده هنوز مشخص نیست که در کدام استادیوم پذیرای حریفان خود است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها