|

سه مدیرعامل پرسپولیس ممنوع الخروج و احضار شدند!

3 مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در چند وقت اخیر ممنوع الخروج شده‌اند و پرونده شان به دادگاه کارکنان دولت ارجاع شده است.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از دغدغه‌های علاقه مندان به فوتبال ایران، به خصوص هواداران استقلال و پرسپولیس، حضور پر قدرت این تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیاست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنامه گل، این در حالی است که سرخابی‌ها در فصل جاری این رقابت‌ها حضور نداشته‌اند و کنفدراسیون فوتبال آسیا در تصمیمی که دی ماه سال گذشته گرفت، مجوز حضور پرسپولیس و استقلال را در لیگ قهرمانان صادر نکرد. نکته‌ای که در این بین وجود دارد، این است که این دو تیم پرهوادار فوتبال ایران و پایتخت، باید مدارک حرفه‌ای بودن باشگاه‌های خود را به تاییدAFC برسانند.

یکی از اقدامات مهم در این مسیر هم، خصوصی سازی سرخابی هاست که مراحل ابتدایی آن انجام شده است اما اتفاقی که در این بین افتاد این بود که استقلال و پرسپولیس باید مدارک و اسناد خود را در قسمت‌های مختلف به تایید می‌رساندند اما گزارشی که به «گل» رسیده حاکی از این است که برخی از مدیران اسبق باشگاه پرسپولیس در این مسیر دست به سند سازی زده بودند و این باشگاه را سودآور اعلام کرده بودند. در حالی که بسیاری کم و بیش می‌دانند که پرسپولیس یکی از باشگاه‌های بدهکار فوتبال ایران محسوب می‌شود که در چند وقت اخیر بدهی اش به باشگاه شهرخودرو بابت انتقال یحیی گل محمدی سر و صدای زیادی به راه انداخته بود و مشهدی‌ها هر از گاهی خواهان پرداخت مطالبات خود می‌شدند که این موضوع بازتاب زیادی داشت. ضمن اینکه باشگاه پرسپولیس بدهی مالیاتی فراوانی دارد که همانند استقلال تسویه نشده و در 2 دهه اخیر در این شرایط، این سوال برای مسئولان به وجود آمده بود که چطور با وجود این بدهی ها، باشگاه پرسپولیس سودآور اعلام شده بوده است.

بر اساس روندی که سازمان امور مالیاتی کشور، افرادی که در مجموعه‌های مختلف سمت داشته‌اند یا دارند، به خاطر بدهی‌های مالیاتی ابتدا ممنوع المعامله می‌شوند و اگر این بدهی‌ها برطرف نشد، ممنوع الخروج می‌شوند و در نهایت حکم توقیف اموال شان صادر می‌شود.

حالا هم طبق خبرهای رسیده، 3 مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در چند وقت اخیر ممنوع الخروج شده‌اند و پس از بررسی هایی که سازمان حسابرسی کل کشور انجام داده، پرونده شان به دادگاه کارکنان دولت ارجاع شده است تا به وضعیت شان رسیدگی شود. جالب اینکه این مدیران در وضعیت به وجود آمده خود را مقصر نمی‌دانند و مدعی‌اند مدیران قبل از آنها این مشکلات را به وجود آورده اند.

برای همین دست به شکایت از همدیگر نیز زده‌اند تا به این ترتیب، توپ را به زمین هم بیندازند و حالا باید دید دادگاه چه تصمیمی در خصوص آنها می‌گیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها