|

کسی نمی‌تواند جای بنزما را پر کند

کارلو آنچلوتی در آستانه دیدار سوپرجام اروپا، پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در پاسخ به این که آیا تیمش می‌تواند فاتح هر شش جام ممکن در فصل پیش رو شود، گفت: 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری، ما در تمامی رقابت‌ها، کل توان‌مان را به کار می‌گیریم ولی کسب هر شش جام برای ما دشوار خواهد بود؛ خیلی دشوار. ولی خیال من راحت است چون نسبت به فصل قبل ترکیب بهتری در اختیار داریم. ما دو بازیکنی را به خدمت گرفتیم که از جنبه جسمانی و تکنیکی، موجب پیشرفت تیم خواهند شد (اورلیو شوامنی و آنتونیو رودیگر). ارتباط بین بازیکنان با تجربه و جوانان که فصل گذشته عنصری کلیدی بود نیز باید نسبت به سال قبل بهتر شده باشد. 

یکی از شکاف‌های ترکیب تیم، یار ذخیره‌ای برای کریم بنزماست ولی آنچلوتی تصور نمی‌کند کسی بتواند جای این مهاجم فرانسوی را پر کند. 

 اگر بهترین مهاجم دنیا را از دست بدهید، کارتان سخت خواهد شد چون کسی نمی‌تواند جای او را پر کند. اگر کریم بیمار شود، با اوضاع کنار خواهیم آمد. ولی ما فهرست بلندبالایی از مهاجمان را در اختیار داریم. 

آنچلوتی چندی پیش گفته بود که ترکیب اصلی تیمش در بازی پیش رو، همان‌هایی خواهند بود که فصل قبل فاتح لیگ قهرمانان اروپا شدند ولی این بار از موضع خود عقب نشینی کرده است. 

ما به خاطر آن‌هایی که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند، الان در سوپرجام اروپا حضور داریم. ما صرفا با ۱۱ بازیکن قهرمان نشدیم ولی من قصد دارم همان تیم برنده را به زمین بفرستم؛ یا شاید هم چند تغییر اعمال کنم!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها