|

سرمربی سپاهان تماشاگر دیدار پرسپولیس +عکس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از کسب یک پیروزی درخشان مقابل استقلال در ورزشگاه فولادشهر حاضر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

روز گذشته حساس‌ترین دیدار هفته اول لیگ بیست و دوم در ورزشگاه آزادی میان استقلال و سپاهان برگزار شد و شاگردان مورایس موفق شدند با دو گل یاسین سلمانی و رامین رضائیان سه امتیاز ارزشمند و تعیین کننده این مسابقه را از آن خودشان کنند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه، سپاهانی‌ها بلافاصله پس از پایان مسابقه به اصفهان بازگشتند و هواداران این تیم با استقبالی قابل توجه به  مورایس برای ادامه روند موفقیت روحیه بخشیدند.

حالا چند ساعت پس از این مسابقه ژوزه مورایس به همراه ژائو پدرو دستیار اولش و میگوئل تکسیرا از اصفهان به فولاد شهر رفته تا دیگر دیدار مهم هفته میان ذوب‌آهن و پرسپولیس را از نزدیک تماشا کند و در جریان کیفیت تیمی و فردی آنها قرار بگیرد.

سپاهان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید به فولاد شهر سفر کند و در دربی اصفهان به میدان برود و سه هفته بعد در ورزشگاه نقش جهان از شاگردان یحیی گل‌محمدی پذیرایی خواهد کرد؛ دو دیداری که نتایج آنها برای مورایس بسیار پراهمیت به شمار می‌رود.

همچنین دراگان اسکوچیچ به همراه دستیارانش میهمانان ویژه دیگر این دیدار هستند که روز گذشته در ورزشگاه آزادی تماشاگر پیروزی مهم شاگردان مورایس برابر ساپینتو نیز بودند.

yc5ielk4

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها