|

مازیار زارع: اختلاف زیادی با استقلال داریم

فوتبال ما مشکل مهاجم دارد و پیدا کردن مهاجم خوب سخت است باید دنبال گزینه‌های خارجی برویم.

لینک کوتاه کپی شد

مازیار زارع در نشست خبری پیش از مسابقه تیم‌های ملوان و استقلال اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

به گزارش «شایانیوز» به نقل از میزان، *بعد از مدت‌ها در انزلی در لیگ برتر باید بازی کنیم واقعا جای تماشاگران ما خالی است و حقش بود بیایند و از بازی لذت ببرند اما متاسفانه شرایط مهیا نشد. زحمات زیادی کشیده شد از سوی برخی ارگان‌ها، اما در هر صورت بازی سختی خواهیم داشت. از نظر مالی و نفری اختلاف زیادی با استقلال داریم.

*اختلاف مالی زیادی میان باشگاه‌ها به وجود آمده، شاید مبلغ قرارداد یک بازیکن به اندازه کل بودجه ملوان هم نباشد. اما ما با انگیزه و روحیه به مصاف حریف می‌رویم و ناامید نیستیم حرف‌های زیادی در میدان برای گفتن داریم.

*شاید بودجه خیلی زیادی نداشته باشیم اما با انگیزه و روحیه به مصاف حریف خواهیم رفت. باز هم تکرار می‌کنم جای هواداران‌ ما در فردا خیلی خالی است. فکر می‌کنم در این هفته لیگ برتر تنها بازی لیگ برتر کشور که بدون تماشاگر برگزار می‌شود مسابقه تیم ملوان است. این حق مردم ما نبود که چنین اتفاقی بیفتد، اما ما با انگیزه می‌رویم تا بازی خوبی انجام بدهیم.

*اکبر ایمانی، ایمان صادقی و پسندیده به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما بقیه بازیکنان هستند و برای مسابقه کاملاً آماده‌اند.

*جذب مهاجم برای ملوان؟ شبانه‌ روز دنبال این کار هستیم اما فوتبال ما مشکل مهاجم دارد و پیدا کردن مهاجم خوب سخت است باید دنبال گزینه‌های خارجی بوریم همچنان پیگیر جذب مهاجم هستیم فکر می‌کنم باید یک یا دو مهاجم جذب کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها