|

نظر قلعه‌نویی درباره بازی با مس رفسنجان

خوشحالم در شهرستان رفسنجان هستم و از مهمان نوازی مردم و باشگاه خوب رفسنجان به خاطر میزبانی خوب تشکر می‌کنم.

لینک کوتاه کپی شد

امیر قلعه‌نویی امشب در نشست خبری قبل از بازی با مس رفسنجان اظهار داشت: خوشحالم در شهرستان رفسنجان هستم و از مهمان نوازی مردم و باشگاه خوب رفسنجان به خاطر میزبانی خوب تشکر می‌کنم.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فارس، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر عنوان کرد: خدا را شکر دربی‌هایی که در این چند وقت انجام شده هم دربی‌های سلامتی بوده و هم دربی‌هایی بوده که زیبا بوده و مردم از بازی لذت بردند و گل‌های زیادی داشته و این نشان می‌دهد باشگاه گل‌گهر و مس رفسنجان به دنبال یک بازی زیبا و تماشاگرپسند به دور همه مسائل حاشیه‌ای هستند و این حلقه مفقوده فوتبال ما است.

وی با بیان اینکه خوشحالم که مس کرمان هم به لیگ برتر برگشته، ادامه داد: استان کرمان اهداف خاصی را در ارتباط با ورزش خصوصا فوتبال دارد اعم از مسائل فرهنگی، اخلاقی و ورزشی و زیرساختی که در استان دارد به وجود می‌آورد که هر سه باشگاه این کار را انجام می‌دهند و من جا دارد از مسئولان استان تشکر کنم.

قلعه‌نویی گفت: امیدوارم فردا یک بازی خوب باشد، تیم مس رفسنجان امسال بازیکنان خیلی خوبی گرفته است و تیم بسیار قدرتمندی دارد و مربی جوان و بسیار خوبی دارد، فردا بازی برای ما بازی سختی است، ما گل‌گهر هستیم بازی قبل تیم خوب تراکتورسازی را شکست دادیم من فکر می‌کنم تراکتور یکی از تیم‌های خوب لیگ امسال باشد. بچه‌های ما هم با توجه به اینکه یارهای زیادی را از دست دادیم بازی اول را خیلی امیدوارکننده ظاهر شدند که من در کنفرانس بعد بازی هم گفتم که آدم ثروتمندی هستم چرا که بازیکنان خیلی خوبی داریم و همه با تمام وجود و قلبشان بازی می‌کنند.

قلعه‌نویی بیان کرد: فردا هم امیدوارم بازی خوب و تماشاگرپسند داشته باشیم ما روی نقاط ضعف و قوت تیم خوب مس رفسنجان کار کردیم و قطعا آنها هم کار کردند و فردا جنگ اصلی بین خط هافبک است که هر کس بتواند وسط زمین خط هافبک را کنترل کند نقش اساسی دارد و ما دو هدف هم پیگیری می‌کنیم که گل نخوریم و گل بزنیم، خط حمله قوی هستند و امیدورایم بازی خوبی پیش رود.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: پارسال رفتار خوبی با ما نشد یک نوع بی‌عدالتی و ظلم شد و همه هم می‌دانند و مهم این است که مردم بدانند و ما هنوز هم نمی‌توانیم از اریک استفاده کنیم دلایلش را هم نمی‌دانم بسیار بازیکن خوبی است، در 6 باشگاه آسیا بازی کرده و یک گل هم زده شاید هم ما روش‌هایی را استفاده کنیم برویم بازیکن 600 هزار دلاری، 800 هزار دلاری بیاوریم و 300 هزار یورو گم شود، شاید بهتر باشد ولی ما رفتیم بازیکنی آوردیم که هم جوان است و می‌تواند باب خوبی برای فوتبال شود که استعدادها را با قیمت بسیار پایین شناسایی کنیم، این بازیکن فکر کنم با 60 تا 70 هزار دلار آمده و از نظر کیفیت هم بازیکن بالایی است شاید ایراد از ما است.و این از بازیکنان خاص است که در اختیار نداریم.

وی ادامه داد: ما یک بازیکن خیلی خوب داریم در قالب گل‌گهر، یعنی اینها همه باید در قالب گل‌گهر قرار بگیرند، شکاری یک استعداد بسیار نابی است منتها در این چند سال به اوکم محبتی شد و هم رفتار خودش اشتباه بود، این بازیکن و باشگاه گل گهر بود که بازیکنی که یکسال نمی‌توانست بازی کند آورد و تر و خشک کرد و به او روحیه داد، شاید اگر این کار را ما نمی‌کردیم این بازیکن به بی‌راهه می‌رفت کمتر باشگاه و کادر فنی این کار را می‌کند.

قلعه‌نویی گفت: یک نمونه دیگر هم داریم، ایمان سلیمی رباط پاره کرد دو ماه قبل اینکه لیگ تمام شود و جایی نداشت تمرین کند، ولی ما دو ماه این بازیکن را آوردیم هزینه دادیم و تمرین و روحیه دادیم الان هم مس رفسنجان است هیچ باشگاهی این کار را نمی‌کند، شکاری هم از این دسته استعدادها است که اگر از خودش مراقبت کند و درست استفاده کند به نظرم یکی از سرمایه‌های خوبی فوتبال ما است.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در پایان به آثار سیل در رفسنجان اشاره کرد و گفت: این باعث تاسف است، در این قرن این اتفاقات در کلیت نباید بیفتد و مسئولان باید به فکر باشند و پیشگیری کنند و زیرساخت ها را درست کنند تا نزولات جوی هدایت شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها