|

مدافع مد نظر یحیی در آستانه حضور در پرسپولیس

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده فسخ یک طرفه ایمان سلیمی با باشگاه تراکتور رای خودش را صادر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
بر اساس این رای، فسخ ایمان سلیمی موجه و مورد تایید قرار گرفت و ادعای باشگاه تراکتور علیه این بازیکن مبنی بر مطالبه غرامت و اعمال محرومیت مردود اعلام شد. این موضوع باعث شد تا ایمان سلیمی که در تابستان هم مورد توجه پرسپولیس بود دوباره به لیست خردی یحیی بازگردد.

سلیمی در تابستان توافق مشروطی برای جدایی از تراکتور داشت مبنی بر اینکه در صورت جدایی تنها مجاز به حضور در لیگ خارجی بود. موضوعی که باعث شد تا او به گرینه بستن قرارداد با یک باشگاهع خارجی و حضور قرضی در پرسپولیس هم فکر کند.

در نهایت، اما با فسخ یکطرفه سلیمی با تراکتور و شکای باشگاه تریزی از این بازیکن موضوع جدای او وارد فاز جدیدی شد که با اعلام قانونی بودن این فسخ از سوی بازیکن سابق تراکتور حالا دوباره یحیی جذب او را در برنامه‌های خود قرار داده است.

گل محمدی در خط دفاع تنها سیدجلال حسینی و کنعانی زادگان را در اختیار دارد و البته محمد انصاری هم در ادامه توانایی حضور درپست دفاع آخر را خواهد داشت، اما سرمربی پرسپولیس همچنان به یک مدافع تخصصی جوان احساس نیاز می‌کند.

در مورد سلیمی گفته می‌شود او که بازیکن آزاد محسوب می‌شود یا پیش از نیم فصل و یا در نقل و انتقالات زمستانی سرخپوش خواهد شد. باید منتظر ماند و دید جعفر سمیعی چه برنامه‌ای برای جذب مدافع مورد نظر یحیی خواهد دشات.
 
 
منبع: همشهری آنلاین

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها