|

انگیزه بالایی مدافع استقلال در برابر تیم سابق خود

مدافع راست استقلال بعد از نمایش موفق طی هفته‌های اخیر در ترکیب آبی‌پوشان از انگیزه بالایی برای دیدار مقابل تیم سابق خود برخوردار است.

لینک کوتاه کپی شد

سیداحمد موسوی که توانسته بین بازیکنان تازه وارد استقلال در جمع نفرات تاثیرگذار ظاهر شود و فرصت مناسبی برای نمایش توانایی‌هایش شکل دهد، در بازی امروز نیز در ترکیب این تیم قرار گرفته و فرصت حضور مقابل تیم سابق خود را به دست آورده است.

موسوی در فصل گذشته و بعد از جدایی از تراکتور در نیم فصل به گل گهر سیرجان پیوست و توانست نقش پررنگی در دستیابی این تیم به امتیاز بقا از خود به جا بگذارد. اتفاقی که باعث شد تا در پایان فصل مورد توجه استقلال قرار گرفته و به عضویت این تیم در بیاید و پیراهن شماره ۲۰ را از آن خود کند. این در حالیست که مدیران گل گهر قصد داشتند با بالاترین سقف قرارداد این بازیکن را در لیست خود حفظ کند و با این حال او ترجیح داد به پیشنهاد استقلال پاسخ مثبت بدهد.

موسوی اکنون بار دیگر در ترکیب اصلی تیمش حضور یافته و شانس تقابل مقابل تیم گل گهر را در سمت راست دفاعی و با زوج وریا غفوری را به دست آورده و امیدوار است نمایش درخشانی مقابل شاگردان امیر قلعه نویی در راستای کسب نتیجه تیمش از خود به جا بگذارد.

 

 

 

منبع:شفقا ورزشی

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها