|

بشار رسن هم بازی علی کریمی در القطر شد

بشار رسن بازیکن عراقی سرخ پوشان که بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا از پرسپولیس جدا شد با حضور در تیم القطر همبازی علی کریمی شد.

لینک کوتاه کپی شد

پس از شکست پرسپولیس در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا در برابر اولسان هیوندای، بشار رسن بازیکن عراقی سرخپوشان با این تیم به ایران سفر نکرد و با هم تیمی هایش خداحافظی کرد.

بشار رسن هم تیمی جدید علی کریمی در القطر

باشگاه پرسپولیس نیز با صدور بیانیه ای از دلایل جدایی این هافبک عراقی خبر داد. پس از این اتفاق، زمزمه هایی مبنی بر حضور این بازیکن در لیگ ستارگان قطر به گوش می رسید. حالا پایگاه خبری الکاس قطر با انتشار پستی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام از پیوستن بشار رسن به القطر قطر خبر داده است تا این بازیکن هم تیمی جدید علی کریمی هافبک فصل گذشته استقلال باشد.

الکاس در خبری فوری نوشته است: «فوری و ویژه از لیگ ستارگان، بشار رسن بازیکن عراقی رسماً به باشگاه القطر پیوست و امروز در تمرینات تیم شرکت خواهد کرد.» پس از این خبر بود که باشگاه قطر اس سی که روزگاری نام این تیم استقلال قطر بوده است، با انتشار کلیپی زیبا، رسما از خرید بشار رسن رونمایی کرد تا همه چیز شکل رسمی تری به خود بگیرد.

پیشنهاد می شود: بشار رسن ستاره عراقی پرسپولیس به اس سی قطر می رود

 

درخشش در لیگ ستارگان قطر با جذب علی کریمی

القطر که در نقل و انتقالات تابستانی موفق شد علی کریمی، یکی از مهمترین بازیکنان فصل گذشته استقلال را جذب کند، پس از به خدمت گرفتن این بازیکن ایرانی، جهشی خیره کننده در لیگ ستارگان قطر داشت. آنها قبل از حضور کریمی، در رده آخر جدول لیگ قطر حضور داشتند ولی پس از جذب کریمی، در 5 دیدار متوالی به پیروزی و به رده چهارم رسیدند. آنها حتی هفته گذشته موفق شدند السد صدرنشین را که همچون خود القطر در 5 بازی متوالی برنده از زمین خارج شده بود، متوقف کنند.

القطر مدعی جدی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای فصل بعد

حالا و با جذب بشار رسن، خط هافبک القطر پرمهره تر از قبل شده و این تیم به عنوان یک مدعی جدی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای فصل بعد محسوب می شود و اگر همین روند خوب خود را ادامه دهند، شاید حتی در ادامه نیز مدعی کسب عنوان قهرمانی شوند. القطر که مهره های کلیدی خط میانی استقلال و پرسپولیس را از چنگ سرخابی های پایتخت درآورده است، ممکن است خیلی زود و در آینده نزدیک شاهد تقابل این دو بازیکن با تیم های سابقشان در آسیا باشیم.

منبع: ورزش سه


 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها