|

تقصیر منشا بود یا رشید مظاهری

داستان ساعات تلخ تنهایی گلر گل‌گهر

علیرضا حقیقی با هیچکس حرف نمیزد؛ تک و تنها روی صندلی نشسته بود و سرش داخل گوشی بود.

لینک کوتاه کپی شد

این دقایقی بعد از بازی گل گهر و استقلال بود که کاروان سیرجان برای از دست ندادن پرواز خیلی زود خود را به فرودگاه این شهر رسانده  و در انتظار سوار شدن به هواپیما بودند. زمانی که بازیکنان و اعضای تیم کوپه کوپه در جاهای مختلف جا گرفته و از شکست خوردن مقابل استقلال حسرت می خوردند.

داستان ساعات تلخ تنهایی گلر گل‌گهر

یک سمت جلال امیدیان، سعید الهویی و ترابپور نشسته بودند و از بدشانسی تیم‌شان می‌گفتند و در سمت دیگر هم بهنام برزای و یونس شاکری و در یک سمت علیرضا حقیقی که داشت مسوولیت این باخت را روی شانه های خود حمل می کرد. برای یک فوتبالیست شاخص و اسمی، خبرها همیشه خیلی زودتر از آنچه که فکر می کنید می‌رسد. بنابراین علیرضا حقیقی به محض دسترسی به موبایل از طعنه های بی پایان نویسنده های جوان در شبکه های اجتماعی آگاه شده بود.

این در حالیست که او به اندازه کافی خودش را سرزنش کرده و تلاش زیادی برای جبران اشتباهش کرده بود و حتی در لحظات پایانی بازی مقابل استقلال دو بار برای سرزنی خود را به محوطه جریمه حریف رسانده بود اما هرگز سانتری از بازیکنان کناری روی سر او قرار نگرفت. حقیقی همچنین می توانست سازنده یک گل هم باشد اما دراپ 60 متری او که روی سر منشا نشسته بود با ضربه تکمیلی شاکری به اوت رفت. همه این ها برای این بود که او می خواست نقش خود را مقابل آبی‌های میزبان برابر سفیدهای میهمان کم کند.

او در دقایق ابتدایی بازی در یک پاس به عقب و در شرایطی که قصد دریبل مهاجم استقلال را داشت، توپ زیر پایش گیر کرد و در حالی که ارسلان مطهری آهنگ دروازه گل گهر را کرده بود توسط او متوقف شد تا داور یک کارت زرد و یک پنالتی نصیب استقلال کند و گل اول به ثبت برسد. او روی گل دوم و ضربه غیرقابل مهار قایدی تقصیر نداشت اما روی شانس گل سوم استقلال، در حالی که وریا با عبور از خط دفاعی گل گهر با او تک به تک شده بود با تکلی بی مهابا او را متوقف کرد تا پنالتی دوم برای آبی‌ها شکل بگیرد. اگرچه کاپیتان استقلال این توپ را به اوت زد تا علیرضا حقیقی احساس کند خدا همچنان نیم نگاهی به او دارد.

منبع:ورزش3

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها