|

ناراحتی فکری از شایعات درباره دلایل کنار گذاشتن میلیچ

هروویه میلیچ بازی با آلومینیوم را هم از دست داد!

هروویه میلیچ مدافع - هافبک کروات تیم فوتبال استقلال یکی از غایبان این تیم در دیدار فردا مقابل آلومینیوم خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

پس از اینکه محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال هروویه میلیچ مدافع - هافبک کروات تیمش را کنار گذاشت، شایعات عجیبی مطرح شد که چون سرمربی آبی‌پوشان اعتقادی به بازیکنان خارجی در تیمش ندارد، از اعتراض میلیچ استفاده کرده و او را کنار گذاشته است.

این مسئله باعث ناراحتی فکری شده است و اعلام کرده چطور زمانی که میلیچ در ترکیب اصلی به میدان می‌رفت، این صحبت‌ها مطرح نمی‌شد. ظاهراً کنار گذاشتن میلیچ به دو دلیل بوده است. نخست واکنش او به اعلام ترکیب استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان که به شکل کنایه‌‌آمیز به آن واکنش نشان داد. دومین موضوع هم اعتراض به نیمکت‌نشینی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام بود که باعث شد فکری این بازیکن را از حضور در تمرینات منع کند و در اختیار باشگاه قرار دهد.

فکری به بازیکنان تیمش تأکید کرده است که هر بازیکنی در هر جایگاهی باشد، با بی‌انضباطی‌های او برخورد خواهد کرد، حالا می‌خواهد آن بازیکن ایرانی باشد یا غیرایرانی. این درخواستی است که هواداران استقلال در روزهای ابتدایی سرمربیگری فکری از او خواسته بودند تا با بی‌نظمی‌ها برخورد کند. اکنون این سؤال برای سرمربی استقلال مطرح شده است که چطور وقتی با بی‌انضباطی فرشید اسماعیلی برخورد شد، چنین حرف و حدیث‌هایی مطرح نشد، اما برای میلیچ بحث‌های متفاوتی به میان آمده است.

با توجه به عدم حضور میلیچ در تمرینات روزهای گذشته، او دیدار فردا (دوشنبه) مقابل آلومینیوم اراک را از دست داده است. قرار است مدافع باتجربه و کروات استقلال سه‌شنبه هفته جاری در کمیته انضباطی باشگاه استقلال حضور یابد تا درباره رفتارش توضیحاتی ارائه کند.

تیم استقلال از ساعت 16:30 فردا در هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت. 

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها