|

پیوس: رمضانی بعد از اولین گل، مهار نشدنی می ‌شود

پیشکسوت پرسپولیس مدعی است این تیم همچنان چهره مدعی اصلی قهرمانی را دارد و شانس زیادی برای تکرار این عنوان خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

فرشاد پیوس پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره دیدار این هفته این تیم مقابل ذوب آهن گفت: بازی در نیمه اول خوب پیش رفت ولی به نظرم این تیم با توجه به فشار بازی‌ها کمی دچار مشکل شده است. با این حال شرایط برای دستیابی به جایگاه مناسب و حتی تصاحب دوباره عنوان قهرمانی برای یحیی و شاگردانش دور از انتظار نیست.

پیوس: رمضانی بعد از اولین گل، مهار نشدنی می ‌شود

وی درباره مشکل در خط حمله این تیم گفت: مهدی عبدی همچنان یکی از مهره‌های خطرناک این تیم محسوب می‌شود. بازیکنی که در دو بازی حساس مقابل النصر و اولسان در نیمه نهایی و فینال آسیا گل زده قطعا مهاجم کوچکی نیست و توانایی زیادی دارد. در کنار او آرمان رمضانی نیز یک بازیکنان تکمیل کننده است و نیاز به اعتمادبنفس بیشتر برای موفقیت خواهد داشت. به نظرم بعد از گل اول آرمان، او مهاجمی مهارنشدنی در ادامه مسیر تبدیل خواهد شد. او از استایل و فیزیک مناسب برای موفقیت در فاز حمله برخوردار است و قطعا خیلی زود به اولین گل و بعد از آن، گل‌های بعدی و بعدی خواهد رسید و من کاملا به او اعتماد دارم.

پیوس درباره شرایط تیمش در لیگ دسته دوم نیز گفت: ویستاتوربین طبق برنامه پیش می‌رود. ما در دو بازی ابتدایی چهار امتیاز گرفتیم و امروز نیز دیداری سخت در کرمان مقابل مس خواهیم داشت. ویستاتوربین برای تمام بازی‌ها با انگیزه برد به زمین می‌رود و بازیکنانی داریم که ذهن بزرگ و برد طلبی دارند و امیدوارم امروز نیز طی نمایشی خوب و با تمرکز بالا به نتیجه لازم برسیم و در مسیر هدف بزرگ‌مان حرکت کنیم.

پیوس در پایان درباره بازی این هفته پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: بازیکنان باید تمام تمرکز خود را روی این بازی بگذارند. بعد از بازی سپاهان باید در دربی حاضر شوند و شاید این باعث شود تا تمرکز بیشتر تیم متوجه بازی با استقلال باشد اما یحیی بازیکنانی در اختیار دارد که از بالاترین تجربیات بین المللی برخوردار هستند و قادر خواهند بود در همین نیم فصل کار فرار برای صدرنشینی را دنبال کنند و به نتیجه لازم برسند. بازی سختی مقابل سپاهان پیش رو خواهد بود اما تجربه بالای بازیکنان دو تیم نوید یک بازی فوق العاده و فنی را از دو تیم می‌دهد و امیدوارم برنده بازی پرسپولیس باشد.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی