|

طعنه شکوری به رضاییان!

پرسپولیس و بازخوانی ماجرای بازگشت ستاره ها

یکی از مواردی که در نشست خبری دیروز ابراهیم شکوری مطرح شد بحث بازگشت چند ستاره سابق پرسپولیس به این تیم بود.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از مواردی که در نشست خبری دیروز ابراهیم شکوری مطرح شد بحث بازگشت چند ستاره سابق پرسپولیس به این تیم بود، اما مشخص شد فعلاً امکان چنین انتقال‌هایی فراهم نیست چراکه هم بحث مالی در میان است هم تا نیم ‌فصل خبری از بازیکن جدید نخواهد بود.

پرسپولیس و بازخوانی ماجرای بازگشت ستاره ها

معاون باشگاه پرسپولیس درباره بازگشت برخی بازیکنان مثل ترابی و علیپور توضیح داد: «در هفته ششم لیگ هستیم و اگر همین الان بازیکنی را جذب کنیم با توجه به اینکه در تیم دیگری بازی کرده‌اند تا نیم‌فصل نمی‌توانند برای ما بازی کنند. من سابقه بازیگری داشته و شخصاً با برخی نفراتی که از تیم جدا شده‌اند در ارتباط هستم. قطعاً کادر فنی هم در ارتباط است اما اینکه شب قبل از بازی تیم ما کادر فنی و مدیریتی را تحت فشار فضای مجازی بگذارند و بگویند بازیکنی از تیمش در آستانه جدا شدن است و باشگاه و مدیریت و کادر فنی بلافاصله باید برای جذب وی اقدام کنند، حرفه‌ای نیست، در حالی که می‌دانیم قرارداد جدید این بازیکن با تیمی جدید ۷، ۸ ساعت بعد منعقد می‌شود و البته شاید هم در آن زمان منعقد شده بود.»
 
شکوری افزود: «برخی بازیکنان که در لیگ قطر هستند مبلغ رضایت‌نامه‌شان خیلی زیاد است. یکی از بازیکنانی هم که این روزها بحثش خیلی داغ است شب گذشته با من صحبت و جدایی‌اش را تکذیب کرد. هوادار هم مثل ما و کادر فنی نگران است اما باید روال عادی طی شود تا بتوانیم بازیکن را جذب کنیم.»

منبع:ایران ورزشی 

 
وی ادامه داد: «عقد قرارداد با برخی بازیکنان سبب می‌شود ماجرای مهدی طارمی و ضربه خوردن از آن اتقاق تکرار شود. برخی نفرات هم رضایت‌نامه‌شان برای باشگاهی خارجی صادر شده و اگر با وی قرارداد ببندیم فیفا رصد می‌کند. طبق درخواست کادر فنی وظیفه داریم با تمام توان برای جذب بازیکن عمل کنیم و این کار را هم انجام می‌دهیم. اما اگر بازیکنی می‌خواهد به تیم ما بیاید باید شرایط را درک کند. پرسپولیس با تیم لیگ دویی کشورهای عربی یا تیم‌های رتبه پایین‌تر جدول لیگ خودمان فرق دارد. هوادار هم عاشق این تیم است و باید بازیکنان شرایط بازی در پرسپولیس را درک کنند.»

منبع:ایران ورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها