|

توهین بی سابقه امیرحسین صادقی به پرسپولیس و کنعانی زادگان

توهین بی سابقه امیرحسین صادقی به پرسپولیس و کنعانی زادگان ، ماجرا چیست؟

لینک کوتاه کپی شد

امیرحسین صادقی ، پپیشکسوت تیم استقلال در واکنش به کری خوانی محمدحسین کنعانی زادگان گفت: آدمی که رنگ عوض کرد و دنبال کلیپ بود که لنگی ها را بسوزاند، ببخشید که این کلمه را می گویم شما پرسپولیسی ها تاج سر من هستید ولی آدمی که وقتی می خواست لنگی ها را بسوزاند الان دنبال این است که این کار را با تاجی ها انجام دهد. خوب نیست آدم رنگ عوض کند هزار رنگ باشد.

امیرحسین صادقی ، پیشکسوت تیم استقلال در واکنش به کری خوانی محمدحسین کنعانی زادگان گفت:

آن دوست عزیز پرسپولیسی مان که استاد رنگ عوض کردن هستند و حالا آمده در آن باشگاه رقیب کری می خواند. من قبلا بی پرده صحبت کردم و الان اسم نمی آورم. اصلا منظور من کنعانی زادگان است، نعارف نداریم. آدمی که رنگ عوض کرد و دنبال کلیپ بود که لنگی ها را بسوزاند، ببخشید که این کلمه را می گویم شما پرسپولیسی ها تاج سر من هستید ولی آدمی که وقتی می خواست لنگی ها را بسوزاند الان دنبال این است که این کار را با تاجی ها انجام دهد. خوب نیست آدم رنگ عوض کند هزار رنگ باشد.

وی افزود:

این هزار رنگ بودن دید خوبی در جامعه نخواهد داشت. آقای کنعانی زادگان فوتبال سیبی است که می چرخد، معلوم نیست که قرار است چه اتفاقی برایت بیوفتد. فردا مصدوم نشی، ذلیل نشی و دوباره تیمی تو را نخواهد. دل هوادار را نشکن. او یک بی احترامی کرده بود که ببینید این توپ فینال آسیا است که ما داریم بازی می کنیم، لپ لپ بود من داشتم در فینال آسیا با همین توپ ها بازی می کردم و ایشان آن موقع بازی نمی کرد. فکر می کنم ۶ یا ۱۰ سالش بود من داشتم با همین توپ ها بازی می کردم و پرسپولیسی ها هم داشتند بازی ما را نگاه می کردند.

منبع:ایران پارس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سیدابوالفضل میرزانیا ارسالی در

    این آقا با این پست هایی که می‌گذاره فقط می‌خواهد خود شیرینی کند

  • قلعه نویی ارسالی در

    جواب خاموشی است

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی