|

پاکدل: ۳ امتیاز را می ‌خواهیم، حتی اگر رقیب ‌مان استقلال باشد

پاکدل درباره آخرین وضعیت آلومینیوم اراک: ۳ امتیاز را می ‌خواهیم، حتی اگر رقیب ‌مان استقلال باشد.

لینک کوتاه کپی شد
حامد پاکدل درباره آخرین وضعیت آلومینیوم اراک در آستانه بازی با استقلال گفت: وضعیت تیم ما خوب است و از لحاظ فنی بازی به بازی بهتر شدیم. همین موضوع هم باعث شد تا نسبت به شروع لیگ نتایج بهتری بگیریم. الان هم همدلی و اتحاد بسیار خوبی بین باشگاه، بازیکنان و کادر فنی وجود دارد و امیدواریم که در ادامه راه نتایج خوبی بگیریم.

وی با اشاره با بازی فردای تیمش برابر استقلال تصریح کرد: استقلال و پرسپولیس تیم‌های بزرگی در ایران و آسیا هستند و بازی برابر این تیم‌ها همیشه خاص است. ما در این بازی به چیزی جز گرفتن سه امتیاز فکر نمی‌کنیم، حتی اگر رقیب‌مان استقلال باشد. آنها تیم خوبی هستند و در صدر جدول قرار دارند، ولی ما هم از لحاظ فنی تیم خوبی هستیم و امیدوارم با کنترل کردن نقاط قوت استقلال و استفاده از نقاط ضعف این تیم به پیروزی برسیم.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک راجع به شانس گلزنی‌اش در بازی برابر استقلال اظهار داشت: هر بازیکنی دوست دارد در هر بازی گل بزند، خصوصاً مقابل استقلال و پرسپولیس. امیدوارم تیمم موفق باشد و من هم در بازی فردا گل بزنم تا به آلومینیوم کمک کنم. هدف همه ما این است که تیم نتیجه بگیرد و این از هر چیزی مهمتر است.

منبع: وانانیوز 

پیشنهاد می شود: ​شیخ دیاباته به ترکیب اصلی استقلال باز می گردد؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها