|

العین در آستانه جذب فوق ستاره ؛ کار استقلال سخت تر شد

العین برای حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا و تقابل با استقلال در مرحله پلی آف ، خورخه کاراسکال ، ستاره تیم ریورپلاته را در اختیار بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

خورخه کاراسکال، ستاره کلمبیایی تیم ریورپلاته آرژانتین مورد توجه باشگاه العین امارات قرار گرفته است. العینی ها که سه، چهار سالی می شود از بالاترین سطح فوتبال آسیا دور شده اند حالا به دنبال تقویت خود در بازی های لیگ امارات و لیگ قهرمانان آسیا هستند و به همین منظور سعی در جذب تعدادی از بازیکنان موردنظر خود از باشگاه های مختلف دارند.

خورخه کاراسکال، جوان کلمبیایی تیم ریورپلاته، مهم ترین بازیکنی است که مورد توجه تیم العین قرار گرفته است و البته در سوی دیگر، باشگاه آرژانتینی در این باره تقاضای رقم ۲۰ میلیون دلاری کرده است تا در صورت پذیرش آن توسط العینی ها مذاکرات نهایی انجام شود.

مسئولان تیم ریورپلاته آرژانتین که چندی پیش لوکاس پراتو را به صورت قرضی به فاینورد فرستاده، در حال حاضر نمی خواهد پایین تر از رقمی که در این باره تعیین کرده اند را قبول کنند به خصوص اینکه آنها در مرحله نیمه نهایی کوپا لیبرتادورس نیز قرار دارند. گفتنی است که تیم العین امارات در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا با تیم استقلال تهران بازی خواهد کرد .

منبع:پارس فوتبال

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها