|

سید مهدی رحمتی:

رحمتی: اگر مشکل من هستم، از شهر خودرو می‌روم

سرمربی شهر خودرو گفت اگر مسئولان استانی با او مشکل دارند، حاضر است از هدایت این تیم کناره‌گیری کند.

لینک کوتاه کپی شد

سید مهدی رحمتی درباره شرایط تیم فوتبال شهر خودرو اظهار داشت: تیم ما امسال تغییرات گسترده‌ای داشته است و ما تیمی کاملاً جوان را سازماندهی کردیم. بازیکنان زیادی از شهر خودرو جدا شدند و این باعث شد تمام اتفاقاتی که یک مربی در  چندین سال مربیگری می‌تواند به دست بیاورد، در 10 هفته گذشته با آن دست و پنجه نرم کنم. تلاش کردم کجدار و مریز پیش بروم. شرایط در ابتدای کار سخت بود تا تیم ما به هماهنگی برسد. پس از لیگ قهرمانان آسیا زمان بسیار کمی برای تمرینات، بازی‌های تدارکاتی و هماهنگی بازیکنان داشتیم.

وی با بیان اینکه شهر خودرو رفته رفته بهتر می‌شود، تصریح کرد: به گواه کارشناسان فقط در یکی دو بازی کمی ضعیف بازی کردیم که یکی از آنها مقابل گل‌گهر سیرجان بود. در سایر دیدارها بازی قابل قبولی ارائه کردیم. اگر بدشانسی نمی‌آوردیم و موقعیت‌های ما گل می‌شد، خیلی بالاتر از جایگاه فعلی قرار داشتیم و امتیازات بسیار بیشتری می‌گرفتیم. از دقیقه 25 مقابل استقلال و از دقیقه 35 برابر آلومینیوم 10 نفره شدیم که بازی قابل قبولی ارائه کردیم و شرایط برای ما بهتر شد.

سرمربی شهر خودرو در مورد دیدار روز گذشته (دوشنبه) شاگردانش مقابل سایپا گفت: بازی سخت و حساسی داشتیم. با سایپا هم‌امتیاز بودیم و این تیم بازیکنان جوان، باانگیزه و کادر فنی خیلی خوبی دارد. ما توانستیم پیروز شویم و جایگاه خود را در جدول بهتر کنیم. برخی اتفاقات خارج از مسائل فوتبالی رخ داد که ما را آزار می‌دهد. سال گذشته برای من خوب بود و پیش از پذیرش سرمربیگری شهر خودرو، برای بازی کردن پیشنهاد هفت میلیاردی داشتم.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها