|

۴۰ مکان ورزشی به نام شهدای یزد نامگذاری می ‌شود

در راستای برنامه‌ های چهل ‌گانه دومین کنگره ملی شهدای استان یزد، ۴۰ مکان ورزشی به نام شهدا نامگذاری می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

 مسعود شریعتی، صبح چهارشنبه در نشست خبری کمیته ورزش و جوانان دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان یزد با اشاره به برنامه‌های چهل‌گانه‌ای که به یاد و نیت شهدای استان در قالب دومین کنگره ملی شهدای استان یزد اجرا می‌شود، اظهار داشت: تا پایان امسال ۴۰ خانه ورزش روستایی در تمام مناطق استان احداث می شود که تاکنون ۲۶ مورد از آنها به بهره‌برداری رسیده است.

وی عنوان کرد: ۴۰۰ برنامه برنامه ورزشی در دستور کار این کمیته قرار گرفته که تاکنون ۲۴۰ برنامه اجرایی شده و ۱۶۰ برنامه دیگر نیز به تدریج به مرحله اجرا درخواهد آمد.

شریعتی از شناسایی ۴۰۰ شهید ورزشکار در استان یزد خبر داد و بیان کرد: تا مرازم اختتامیه کنگره ملی شهدای استان، زندگی‌نامه این ۴۰۰ شهید به صورت کتاب دیجیتال منتشر می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد همچنین از آماده سازی ۴۰ فضای ورزشی به نام و یاد شهدا خبر داد و اظهار داشت: این فضاها به نام شهدای استان یزد نامگذاری خواهد شد.

وی از تلاش برای توسعه فضاهای ورزشی در مناطق کمتر برخوردار خبر داد و یادآور شد: سرانه ورزشی در برخی از شهرستان‌های محروم زیر یک مترمربع است که تا پایان سال، این فضاها گسترش یافته و تجهیز می شوند.

شریعتی، دیدار با ۴۰ خانواده شهید ورزشکار استان یزد، غبار روبی و تجدید میثاق با ۴۰ شهید ورزشکار استان، تجلیل از دختران ورزشکار جانبازان، انجام هزار مشاوره رایگان قبل از ازدواج، رونمایی از لباس ورزشی ورزشکاران مزین به تصویر شهدا را نیز از دیگر برنامه های کمیته ورزشی کنگره ملی ۴ هزار شهید استان یزد برشمرد.

وی از برگزاری جشنواره زنان و دختران روستایی در همه شهرستان‌های استان یزد خبر داد و عنوان کرد: هر جشنواره به نام یکی از شهدای زن استان یزد برگزار می شود.

شریعتی با اشاره به اینکه در حوزه ورزش و جوانان ۷۳ سمن در حال فعالیت هستند، افزود: از مشارکت این تشکل‌ها در راستای اجرای برنامه‌های کمیته ورزش کنگره شهدای استان یزد بهره خواهیم گرفت.

منبع:مهر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها