|

شریفات: مومنی مرا به خاطر اعتراض، تهدید کرد

شریفات گفت که یکی از بازیکنان استقلال با علی اصغر مومنی با لفظ بدی صحبت کرده، اما داور او را به خاطر اعتراض تهدید کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

اسماعیل شریفات درباره شکست 2 بر صفر تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل استقلال اظهار داشت: ما به ویژه در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و استقلال در این نیمه تنها یک فرصت گلزنی داشت که وارد دروازه ما شد. ما در 45 دقیقه نخست، چهار یا پنج فرصت صد درصد گلزنی داشتیم و باید با اختلاف سه یا چهار گل وارد رختکن می‌شدیم. در نیمه دوم بازی متعادل شد و استقلال با استفاده از تجربه خود مجدداً به گل رسید. فکر می‌کنم این نتیجه اصلاً‌ عادلانه نبود.

وی با انتقاد از قضاوت علی اصغر مومنی بیان کرد: ما از هفته دوم و دیدار با سپاهان که گل آفساید دریافت کردیم، از داوری‌ها متضرر شدیم. مقابل فولاد یک پنالتی روی من اعلام نشد و اگر همه اشتباهات را محاسبه کنیم، متوجه می‌شویم جزو سه تیم بالای جدول خواهیم بود. اگر داور در دقیقه اول برای ما پنالتی می‌گرفت و با یک گل از استقلال پیش می‌افتادیم، شرایط بازی کاملاً متفاوت می‌شد و ممکن بود نتیجه بازی 2 بر صفر به سود ما شود.

بازیکن باتجربه آلومینیوم اراک با گلایه از تفاوت رفتاری داور مسابقه میان بازیکنان دو تیم خاطرنشان کرد: کمک داور مسابقه در یک صحنه آفساید نگرفت و گفتم چرا آفساید نمی‌گیری، اما داور مسابقه گفت یک بار دیگر حرف بزنی کارت زرد می‌دهم. مگر با هم دعوا داریم؟ با این حال یکی از بزرگان تیم حریف به داور مسابقه گفت برو، هیچ کاری نمی‌توانی بکنی! من در استقلال بازی کردم و همه این مسائل را می‌دانم. پس از بازی هم به خاطر فشار بازی و خستگی حالم بد شد.

شریفات با بیان اینکه داور ممکن است در یک یا دو مسابقه اشتباه کند، تصریح کرد: داوران فوتبال اروپا به خاطر استفاده از VAR خیلی کم مرتکب اشتباه می‌شوند، اما در ایران تیم‌هایی که تازه به لیگ برتر آمده‌اند، بیشتر از همه از اشتباهات ضرر می‌کنند. آلومینیوم و ذوب‌آهن خیلی از داوری ضرر کرده‌اند و تیم‌های بالای جدولی هم بیشترین سود را می‌برند.

وی راجع به سقوط تیم آلومینیوم اراک به جایگاه دوازدهم جدول لیگ برتر به تسنیم گفت: ما کاملاً هجومی بازی می‌کنیم و مدافعان کناری در حملات شرکت می‌کنند. مقابل شهر خودرو با نتیجه یک بر صفر پیش افتاده بودیم که متأسفانه بازی مساوی شد. شکست 2 بر صفر ما مقابل استقلال هم اصلاً عادلانه نبود. با این وجود این شکست را فراموش و از تجربه آن استفاده می‌کنیم. تاکنون دو پیروزی در اراک کسب کردیم و هفته بعد با تمام قدرت به مصاف ذوب‌آهن می‌رویم.

منبع:تسنیم

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها