|

(ویدئو) خلاصه بازی اتلتیک بیلبائو 2 - بارسلونا 3 ؛ 17 دی 99

بارسلونا در دیداری خارج از خانه و بدون حضور تماشاگر موفق شد با نتیجه 3-2 اتلتیک بیلبائو را شکست بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

شاگردان رونالد کومان در این دیدار ابتدا با یک گل از حریف عقب افتادند اما در ادامه با درخشش لیونل مسی، سه بار دروازه حریف را باز کردند و در نهایت به سه امتیاز این دیدار رسیدند. تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و تنها سه دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. روی پاس در عمق رائول گارسیا بود که اینیاکی ویلیامز صاحب موقعیت شد و بعد از پشت سر گذاشتن کلمنت لنگله، با یک ضربه مطمئن، دروازه تراشتگن را باز کرد.

گل بارسا در دقیقه 14

بعد از این گل بازی برای دقایقی متعادل دنبال شد اما پس از آن بازیکنان بارسا ابتکار عمل را در دست گرفتند و سرانجام در دقیقه 14 به گل رسیدند. روی ارسال بلند مسی به محوطه جریمه بیلبائو بود که فرانکی دی یونگ روی خط عرضی زمین با هوشمندی توپ را به عقب برگرداند و پدری از پشت محوطه شش قدم با ضربه سر کار را تمام کرد.

گل دوم بارسا در دقیقه 38

بعد از این گل باز هم این بازیکنان بارسا بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند اما دفاع فشرده بیلبائو، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. برای دقایقی بازیکنان میزبان حملاتی روی دروازه بارسا داشتند اما با عبور از دقیقه 30، بار دیگر این بازیکنان بارسا بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و سرانجام در دقیقه 38 به گل دوم رسیدند.

پایان نیمه اول با برتری 2-1 بارسا

پدری که با پاس مسی پشت محوطه جریمه بیلبائو صاحب توپ شده بود، بار دیگر ستاره آرژانتینی را صاحب موقعیت کرد و او هم از خروج اشتباه دروازه بان بیلبائو استفاده کرد و با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد. در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این بازیکنان بارسا بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در این نیمه  توپ دیگری را از خط دروازه ها عبور نکرد و بارسا با برتری 2-1 به رختکن رفت.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) خلاصه بازی آث میلان 1 - یوونتوس 3 ؛ 17 دی 99

 

شروعی بهتر برای بیلبائو در نیمه دوم

نیمه دوم را بیلبائو بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بودند؛ هرچند نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه بارسا ایجاد کنند. اما خیلی زود بازیکنان بارسا ابتکار عمل را در دست گرفتند و بعد از چند موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه 62 به گل سوم رسیدند.

روی یک حرکت تیمی بود که گریزمان در سمت راست محوطه جریمه بیلبائو صاحب توپ شد و پاس در عرض او را مسی با یک شوت دیدنی به زیر طاق دروازه بیلبائو، تبدیل به گل کرد. بعد از این بازیکنان بیلبائو که دیگر چیزی برای ازدست دادن نداشتند، پیش کشیدند و کاملا توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما این بارسا بود که می توانست در دقیقه 72 به گل چهارم برسد اما ضربه مسی به تیر دروازه بیلبائو برخورد کرد.

گل بیلبائو به دلیل پاس اشتباه مسی

در ادامه این بازیکنان بارسا بودند که حملات بیشتری روی دروازه حریف داشتند اما این حملات به موقعیت ویژه ای منجر نشد تا اینکه در دقیقه 90، تیم میزبان اختلاف را به حداقل کاهش داد. پاس اشتباه مسی درون زمین خودی باعث شد تا بازیکنان بیلبائو صاحب موقعیت شوند و پاس الکس برنگر را مونیاین را با یک ضربه دقیق تبدیل به گل کرد. اما این گل هم نتوانست مانع از پیروزی بارسایی ها شود و این تیم توانست به برتری 3-2 دست پیدا کند.

منبع: ورزش سه

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها