|

بازگشت مسی؛ لئو دوباره ال پیچیچی شد

لیونل مسی در شبی که بهترین بازیکن دیدار بارسا و بیلبائو لقب گرفت، توانست خود را به لوئیس سوارز و دیگر مدعیان کفش طلای لالیگا برساند.

لینک کوتاه کپی شد

 بارسلونا امشب در دیداری برتر نسبت به بیلبائو توانست این تیم را در سن مامس 2-3 شکست دهد. 

این نخستین دیداری بود که مارسلینو به عنوان مربی بیلبائو را هدایت می کرد و در واقع تغییر مربی قبل از این بازی به سود باسکی ها نشد. در عوض بارسلونا توانست با درخشش زوج پدری و لیونل مسی به شایستگی پیروز میدان شده و پشت سر رئال در رده سوم قرار بگیرد.

دو گل از سه گل بارسا را لیونل مسی به ثمر رساند و گل دیگر را پدری زد. پدری یک پاس گل هم داد تا او هم ستاره میدان لقب بگیرد.

شروع درخشش مسی از دقیقه 38 بود.

 دقیقه 38 بازی بارسا توسط لیونل مسی به گل دوم رسید. پاس مسی بیرون محوطه جریمه به پدری رسید. او با یک پشت پا توپ را برای مسی کاشت و فوق ستاره آرژانتینی از خروج اشتباه اونای سیمون گلر بیلبائو نهایت استفاده را برد و با یک بغل پای نرم، بارسا را پیش انداخت.

این اولین بار پس از 1 دسامبر 2019 بود که مسی با گل خود بارسا را در یک بازی بیرون خانه پیش می انداخت. او پیش از این در وندا متروپولیتانو بارسا را 0-1 از اتلتیکو جلو انداخته بود. مسی به این ترتیب گل شماره 8 فصل خود در لالیگا را هم به ثمر رساند.

نیمه دوم و دقیقه 62 نوبت به دبل مسی رسید. این بار او در همکاری با آنتوان گریزمان و یک و دو با او بود که موفق به گلزنی شد. مسی پاس عرضی گریزمان را از داخل محومطه جریمه با یک ضربه زیر طاقی تبدیل به گل دوم خودش و سوم بارسا کرد تا حاشیه امنیت آبی اناری ها خوب و مناسب شود.

به این ترتیب مسی برای اولین بار و پس از 15 بازی رسمی در سن مامس توانست در این ورزشگاه دبل کند. او امشب بدشانس هم بود و دو بار شوت هایش به تیر دروازه برخورد کرد.

مسی تعداد گل هایش را نیز به 9 رساند تا به طور مشترک با یاگو آسپاس، لوئیس سوارز و جرارد موره نو در صدر گلزنان لالیگا قرار بگیرد و ال پیچیچی شود.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها