|

گیورگی گولسیانی: بازیکنان در ایران برای پنالتی گریه می‌کنند!

مدافع میانی سپاهان گفت: در ایران اگر شما نزدیک حریف‌تان نفس بکشید، شاید داورها نقطه پنالتی را نشان دهند.

لینک کوتاه کپی شد

گیورگی گولسیانی، مدافع میانی سپاهان با بازوبند کاپیتانی زردپوشان در دومین فصل حضور در این تیم یکی از بحث‌برانگیزترین صحنه‌های بازی با پرسپولیس در نیمه دوم را رقم زد، جایی که با امید عالیشاه برخورد کرد. 

شما و سایر اعضای تیم از کسب تساوی در ورزشگاه آزادی رضایت دارید؟

نه، من از این نتیجه راضی نیستم. ما شایسته هر 3 امتیاز بازی بودیم‌؛ به خاطر اینکه ما موقعیت‌های بیشتری داشتیم و بازی تحت کنترل ما بود اما ما باید به تمام رقبایی که داریم، احترام بگذاریم. هیچ بازی آسانی در این لیگ وجود ندارد. ضمن اینکه این یک بازی خارج از خانه بود و مساوی برای ما تراژدی نیست. 

پرسپولیس در شرایطی برابر سپاهان قرار گرفت که شرایط خوبی در بخش هجومی نداشت. آنها حتی از احمد نوراللهی که یک هافبک دفاعی است در حمله استفاده کردند! 

چند سال پیش بارسلونا بدون اینکه مهاجم هدف داشته باشد، بازی می‌کرد اما آنها بهترین تیم بودند. تمام اینها مربوط به تاکتیک، استراتژی و برنامه بازی است. با جابه‌جایی بین پست‌ها پرسپولیس تلاش می‌کرد یکی از مدافعان میانی ما را از پست خودش خارج کند تا یک بازیکن دیگر بتواند از آن فضا استفاده کند و ضربه نهایی را بزند اما آنها هرگز نتوانستند این کار را انجام دهند، چون ما برای این برنامه کاملاً آماده بودیم. 

یکی از حواشی بازی برخورد شما با امید عالیشاه بود که از دید این بازیکن صد درصد پنالتی بود! 

در ایران اگر شما نزدیک حریف‌تان نفس بکشید، شاید داورها نقطه پنالتی را نشان دهند. به خاطر همین شبیه‌سازی‌های زیادی انجام می‌شود و بازیکنان فریبکار همیشه در محوطه جریمه جیغ می‌زنند و گریه می‌کنند! این سؤال را از من نپرسید. کارشناسان زیادی در فوتبال ایران وجود دارند و تمام صحنه‌ها را آنالیز می‌کنند. اگر عالیشاه می‌گوید این صحنه پنالتی بوده، از او درباره صحنه کی‌روش استنلی هم بپرسید که چه فکری می‌کند. شاید او فکر می‌کند هیچ برخوردی انجام نشد. 

سؤال بعدی در مورد برخوردهای شدیدی است که در بازی شاهدش بودیم. فکر می‌کنی دلیل این همه برخورد چه چیزی بود؟

معنی آن این است که ما فوتبال بازی می‌کنیم و این رقص باله نیست. به خاطر همین دوئل‌ها و مبارزه‌هاست که فوتبال مورد توجه قرار دارد. 

آیا سپاهان می‌تواند عنوان قهرمانی مسابقات را به دست بیاورد؟

بله ما می‌توانیم. من پیش‌بینی دوست ندارم. اجازه بدهید مسابقات را ادامه بدهیم تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

منبع: خبرورزشی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها