|

سانتوس دروازه‌ بان کرونایی ‌اش را به میدان فرستاد!

به میدان رفتن دروازه ‌بان تیم فوتبال سانتوس برزیل در یکی از بازی‌های مهم این تیم جنجال بزرگی به راه انداخته است.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه بوکاجونیورز قصد دارد از باشگاه سانتوس برزیل به خاطر به میدان فرستادن دروازه‌بان کرونایی‌اش به میدان مقابل این تیم آرژانتینی به کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کنمبل) شکایت کند.

طبق گزارش شبکه TNT Sports، «جان» دروازه‌بان تیم فوتبال سانتوس با وجود اینکه نتیجه تست کرونایش مثبت بوده، در بازی خارج از خانه تیمش مقابل بوکاجونیورز در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام لیبرتادورس (لیگ قهرمانان آمریکای جنوبی) به میدان رفته است. او در این بازی که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، علائم ابتلا نداشته اما خودش از مبتلا بودن به کرونا آگاه بوده است. نکته جالب این است که بازیکنان تیم فوتبال سانتوس هم که از این موضوع مطلع بودند، بین دو نیمه بازی تمایلی برای رفتن به رختکن نداشتند و جلوی نیمکت این تیم استراحت کردند.

گویا جان هنوز در شهر بوئنوس آیرس، پایتخت آرژانتین حضور دارد و منتظر پروازی است که او را به برزیل برگرداند و در همین حال مسئولان باشگاه بوکا جونیوز معتقدند که مسئولان باشگاه سانتوس با پنهان کردن این موضوع، سلامت تمامی بازیکنان حاضر در میدان را به خطر انداخته است.

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی هنوز به این اتفاق واکنش نشان نداده و مشخص نیست که چگونه به شکایت تیم آرژانتینی رسیدگی خواهد کرد و در صورت اثبات این ادعا چه مجازاتی برای باشگاه سانتوس برزیل در نظر خواهد گرفت. گویا علاوه بر سنگربان سانتوس، تست کرونای مدافع این تیم، واگنر لئوناردو هم مثبت بوده اما او تنها از روی سکوها نظاره‌گر بازی بود و به میدان نرفت.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها