|

اعتراض سرخابی ‌ها به افزایش نیافتن سهمیه میهمان ‌ها

نشست هماهنگی دیدار تیم ‌های استقلال و پرسپولیس در سازمان لیگ برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی قبل از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) از ساعت 10 صبح امروز (یکشنبه) در سالن کنفرانس روابط عمومی سازمان لیگ، با حضور نمایندگان دو باشگاه و ناظران و عوامل اجرایی این مسابقه برگزار شد.

از باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی به عنوان مدیر تیم و علیرضا اشرف به عنوان مدیر رسانه‌ای پرسپولیس حضور یافتند.

فریدون اصفهانیان به عنوان ناظر ویژه داوری و سهرابی به عنوان رئیس دپارتمان داوری نیز در این نشست حاضر شدند.

علی فهیمی‌راد به عنوان نماینده سازمان لیگ و ناظر بازی، ریاست جلسه را بر عهده داشت. سهیل مهدی هم به عنوان رئیس کمیته مسابقات در این نشست حضور یافت و در خصوص جزئیات انجام این مسابقه و ساعت برگزاری این دیدار، توضیحاتی را ارائه داد.

در جریان این نشست، در خصوص جزئیات مربوط به رعایت بحث‌های کرونا و حضور افراد در ورزشگاه تبادل نظر شد. از جمله اینکه برای این بازی ویژه، سهمیه عکاسان افزایش یافت و برای اولین بار، جهت حضور تعدادی خبرنگار در ورزشگاه، اقداماتی انجام شد. همینطور برای افراد دیگری نیز کارت ویژه ورود به ورزشگاه صادر شد. از جمله، عوامل صدا و سیما، که با اعتراض نمایندگان دو باشگاه همراه شد.

نمایندگان دو باشگاه، در اعتراض خود، عنوان کردند که چرا سهمیه دو باشگاه در ورود افراد افزایش نیافته است که توضیحات مسئولان سازمان لیگ و عوامل اجرایی برای دو باشگاه قانع کننده نبود، مخصوصا از سوی باشگاه پرسپولیس.

در این جلسه، صحبت‌هایی هم حول محور حضور افراد در ورزشگاه‌ها عنوان شد که نمایندگان دو باشگاه بیان کردند؛ در شهرستان‌ها افراد زیادی در ورزشگاه حاضر می‌شوند و هیچ مراعاتی در این خصوص نمی‌شود اما در تهران این موضوع قاطعانه مورد اجرا قرار می‌گیرد.

در ادامه جلسه، از سوی مسئولان سازمان لیگ اعلام شد؛ پرسپولیس در این مسابقه با لباس‌های یک دست قرمز و لباس سبز برای دروازه‌بان و تیم استقلال تهران با لباس‌های یکدست آبی و دروازه‌بان با لباس مشکی در زمین حاضر خواهند شد.

زمان بازی نیز بر خلاف خبری که روز گذشته در برخی از رسانه ها اعلام شده بود، در همان ساعت اعلام شده قبلی یعنی 16:35 دقیقه آغاز می‌شود. در پایان این نشست نیز سهمیه میهمانان ویژه دو تیم با پنج سهمیه برابر، اعلام شد.

منبع:وانا نیوز

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها