|

دربی با به ثمر رسیدن یک گل شکل واقعی می‌گیرد

کری خوانی برای دلخوشی هوادار وجهه زیبایی ندارد

بازیکن اسبق سرخابی‌های پایتخت گفت: شاید در ابتدای دربی نمایش دلچسبی نبینیم اما با رد و بدل شدن یک گل فوتبال خیلی جذابی را می‌بینیم.

لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا مهدوی درباره آخرین وضعیت‌ تیم‌های استقلال و پرسپولیس در آستانه دربی 94 اظهار داشت: در سال‌های اخیر با در نظر گرفتن شرایط جدول وضعیت روحی و روانی تیم‌ها درباره دربی صحبت می‌کردم اما امسال فقط می‌توانم بگویم پرسپولیس سیستم تدافعی و استقلال سیستم تهاجمی خیلی قوی دارد. متاسفانه هر دو تیم از لحاظ مدیریت و بخش های مالی وارد جنجال و معضلاتی شده اند که از نظر من در این بازی تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: به هر حال در هرجای دنیا دربی از شرایط خاصی برخوردار است و بازی استقلال و پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست. شاید در ابتدای این مسابقه نمایش دلچسبی نبینیم اما با رد و بدل شدن یک گل فوتبال خیلی جذابی را می‌بینیم. در این حالت بازی از حاشیه‌ها خارج شده و شکل واقعی دربی را مشاهده خواهیم کرد. اطمینان دارم اتفاق جالبی در این دربی می‌افتد.

مدافع اسبق سرخابی‌های پایتخت درباره تساوی‌های متوالی پرسپولیس در لیگ برتر پس از شکست این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا و البته روحیه بالای آبی پوشان به دلیل نتایج خوب اخیرشان و رسیدن به صدر جدول، عنوان کرد: این موضوع نکته جالبی است زیرا در سال‌های اخیر پرسپولیس با اختلاف نسبت به سایر تیم‌ها صدر جدول را گرفته و حرف اول و آخر را در ایران و حتی آسیا می‌زد. دو بار به فینال لیگ قهرمانان رسید، قهرمان غرب آسیا شد و چهار دوره متوالی هم در ایران عنوان قهرمانی را به دست آورد. 

مهدوی اضافه کرد: با این وجود یحیی گل محمدی  به دلیل مشکلات ایجادشده در زمینه مالی، حاشیه‌ای و مدیریتی پس از این موفقیت‌ها برخی از بهترین بازیکنان خود را از دست داد. برخی از این نفرات با مبالغ خوب به تیم‌های خارجی ترانسفر شدند و باشگاه نتوانست درخواست برخی بازیکنان دیگر را تامین کند. این معضل بزرگی برای تیم پرهوادار پرسپولیس است که سبب شد طرفداران از مسئولان باشگاه گله مند شوند.

وی افزود: در سوی مقابل استقلال را می‌بینیم که با وجود اینکه هنوز محمود فکری افکار و اهداف خود را نتوانسته در  این تیم پیاده کند، با کسب نتایج و بازی‌های خوب به صدر جدول رسیده است. چندین سال هم بازی فکری بوده و با وی در تماس هستم. افکار این مربی را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم در هر تیمی بوده اهداف بزرگی را اجرا کرده است. شرایط روحی حال حاضر استقلال به دلیل صدرنشینی خیلی خوب است اما در آن سمت قهرمان چهار دوره اخیر لیگ برتر قرار گرفته که در هر حالتی قابل احترام است.

بازیکن اسبق پرسپولیس و استقلال درباره کری‌خوانی اخیر برخی مدیران دو باشگاه در آستانه دربی گفت: به این عزیزان احترام می‌گذارم اما به عنوان یک پیشکسوت که بیشتر از 30 سال در این فوتبال به عنوان بازیکن این دو تیم و تیم ملی تلاش کرده و اکنون هم مربی تیم ملی هستم و سن من هم از تمام این افراد بیشتر است به آنها توصیه می‌کنم این کری‌خوانی‌ها وجهه قشنگی ندارد.

مهدوی ادامه داد: افرادی که کنار تیم یا در راس امور هستند باید بدانند وجهه جالبی ندارد بخواهند برای به دست آوردن دل هزار یا 50 میلیون هوادار الفاظی به کار ببرند که در شان و شخصیت فوتبال ما و تیم‌های بزرگ پرسپولیس و استقلال نیست.مخالف این اقدام هستم زیرا شاگرد علی پروین، منصور پورحیدری و ناصر حجازی بوده‌ام و نزد این بزرگان همیشه اخلاق حرف اول را می‌زند. ما هم باید تابع این بزرگان باشیم.

منبع:فارس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها