|

عاطفه رضایی، سرمربی فوتسال بانوان مس رفسنجان و افتخاری بزرگ

عاطفه رضایی، سرمربی فوتسال بانوان مس رفسنجان به عنوان یکی از 10 نامزد برترین مربی باشگاهی فوتسال در سال 2020 انتخاب شد

لینک کوتاه کپی شد

سایت جهانی فوتسال پلنت در ادامه معرفی نامزد برترین‌های هر بخش از فوتسال جهان در سال ۲۰۲۰، اسامی ۱۰ نامزد برترین مربی تیم باشگاهی بانوی جهان را معرفی کرد که نام عاطفه رضایی، سرمربی تیم مس رفسنجان در آن دیده می‌شود.

دیگر نامزدهای برترین مربی فوتسال بانوان کیستند؟

تمور الکبروف سرمربی MFK نورمانوچکای روسیه، کریستیانه دسوزا سرمربی تابائوی برزیل، اسکردا سرمربی لئوآس برزیل، جولیو دلگادو سرمربی دپورتیوو بورلای اسپانیا، یوشیتاکا کامیکوبو سرمربی نیشینومیای ژاپن، ماسیمیلیانو نری سرمربی سیتا دی‌فالکونارای ایتالیا، پدرو انریکس سرمربی بنفیکای پرتغال، الکساندر راتیچ سرمربی بوداستار اوکراین و آندرس سانس سرمربی اتلتیکو ناوارکارنروی اسپانیا، سایر نامزدهای بهترین سرمربی برتر تیم باشگاهی بانوان جهان به شمار می‌روند.

999623_923

بخش هایی از گفتکو با عاطفه رضایی

 

قراردادهای فوتسال خانم‌ها از نگاه شما چطور است؟

فکر می‌کنم اصلا درباره قراردادهای بانوان نمی‌شود صحبت کرد، در حد و اندازه‌هایی نیست که بخواهیم بگوییم کم، زیاد یا اندازه است. قراردادها طوری در فوتبال ما تعریف شده که انگار همین که یک تیم می‌دهیم و اسپانسر یک تیم هستیم و هزینه‌های تیم بانوان را می‌دهیم یعنی خیلی کار بزرگی انجام می‌دهیم و بحث قرارداد بازیکنان خانم بحثی نیست که حتی بشود درباره‌اش صحبت کرد، چون واقعا مبلغ قراردادها در حد و اندازه‌های فوتسال خانم‌ها نیست و این یکی از مشکلات بانوان است که همیشه با آن روبه‌رو بوده‌ایم. یک بازیکن یک‌سال وقتش و همه وجود و زندگی‌اش را می‌گذارد و متاسفانه مبلغ دریافتی‌اش در حد تلاش و وقت گذاشتنش نیست.

شیرین‌ترین و تلخ‌ترین خاطره فوتسال‌تان چیست؟

قهرمانی لیگ برتر فصل 99-98 اتفاق شیرین و لذت‌بخشی در خاطرات ورزشی ما بود و بدترینش هم برمی‌گردد به فینال لیگ دو سال قبل یعنی سال 98-97 که در فینال بازی را به نامی‌نو واگذار کردیم و نتوانستیم قهرمان شویم.

در مسیر موفقیت مس چه عواملی نقش داشت؟

برای رسیدن به چنین اتفاق بزرگی یعنی قهرمانی در لیگ فوتسال بانوان و از ابتدای ورود به لیگ ششم‌شدن در اولین سال حضور و نایب‌قهرمانی لیگ برتر، قهرمانی لیگ یک، خیلی باید اتفاقات دست‌به‌دست هم بدهد تا چنین چیز بزرگی برای یک باشگاه اتفاق بیفتد و ما خدا را شکر اول از همه با لطف خدا و بعد حمایت‌های باشگاه مس رفسنجان طی 14 یا 15سالی که تیمداری می‌کنیم و از لیگ‌های پایه همیشه ما را چه کم و چه زیاد حمایت کرده است توانسته‌ایم پیش برویم. هیچ‌وقت این‌طور نبوده که بگویند نمی‌توانند تیم را حمایت کنند یا انصراف دهند و ما پارسال شاهد بودیم که باشگاه مس رفسنجان تا چه حد به تیم ما بها داد و برای تیم ما سنگ‌تمام گذاشت که ما هم با قهرمانی جواب این حمایت را دادیم و بعد از آن به تلاش و کوشش خود بچه‌ها برمی‌گردد و زحماتی که کادر کشیدند و درحقیقت بچه‌ها خواستند چنین اتفاقی بیفتد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها