|

گروسیان:‌ با انرژی هم تیمی‌هایم پنالتی را گرفتم

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت گفت:‌ رفاقت و انرژی گرفتن از هم تیمی‌هایم سبب شد پنالتی نساجی را بگیرم.

لینک کوتاه کپی شد

فرزین گروسیان درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل نساجی مازندران در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوب و درگیرانه ای بود که هر دو تیم واقعا جنگیدند اما در نهایت توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. به عنوان یک مازنی می‌گویم نساجی تیم چغر و بدنی است اما خدا را شکر تیم ما با انجام یک بازی خیلی خوب توانست این تیم خوب را شکست بدهد.

وی درباره سوپرگل سه امتیازی طالب ریکانی در این مسابقه عنوان کرد: من دقیقا پشت طالب بودم و آن شوت را نگاه کردم. واقعا یکی از بهترین ‌گل‌هایی بود که از نزدیک دیدم. شوت خیلی زیبایی زد و از ریکانی برای به ثمر رساندن این گل زیبا تشکر می‌کنم.

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت درباره مهار پنالتی حامد شیری گفت: وقتی آن خطا اتفاق افتاد کل تیم به من انرژی دادند. بازیکنان صنعت نفت در برد و باخت با هم رفیق هستند و این را بارها نشان داده اند. وقتی آن خطا اتفاق افتاد، کل تیم به من انرژی داده و گفتند می توانی پنالتی را مهار کنی. در تمرینات قبل بازی با نساجی هم خیلی روی پنالتی کار کردیم و به نوعی این رفاقت و انرژی گرفتن از هم تیمی‌هایم سبب شد پنالتی نساجی را بگیرم.

گروسیان درباره دلیل نتایج فوق‌العاده صنعت نفت عنوان کرد: همین رفاقت و همدلی دلیلش بوده است. در تیم ما مهم نیست کدام نفرات بازی می کنند. هر کسی حتی یک ثانیه به زمین برود با جان و دل بازی کرده و هرچه در توان دارد در زمین می‌گذارد. به همین دلیل تا اینجای فصل در صدر جدول هستیم اما کلی راه باقی مانده و مسابقات ادامه دارد. ان شالله تا پایان فصل موفق باشیم.

وی درباره رقابت با حامد فلاح زاده در تیم صنعت نفت گفت: از وی به عنوان یک دروازه بان باتجربه خیلی چیزها یاد گرفته ام و از حامد ممنون هستم زیرا به عنوان بزرگ تر به من انرژی و روحیه داده است. کاظم فرحانی هم با تمرینات خوبی که به ما می‌دهد، همیشه دروازه‌بان های نفت را آماده نگه می‌دارد. همچنین باید از دو دروازه‌بان جوان مان یعنی پیام پارسا و آرش طیبی تشکر ‌کنم. در کل دروازه‌بان های نفت رقابت و رفاقت خوبی با هم دارند.

دروازه‌بان صنعت نفت با انتقاد از زمین چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی توضیح داد: خود تیم نساجی بیرون از خانه به دلیل برگزاری مسابقات در زمین چمن طبیعی خیلی بهتر بازی می‌کند. در چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی حسن بیت سعید و عبدالله ناصری مصدوم شدند و نصف بچه‌های نفت بعد از بازی زانوها و کشاله‌های شان درد می‌کرد. مازندران با این همه بارندگی باید بهترین چمن را داشته باشد اما به این تیم رسیدگی نمی کنند.

گروسیان درباره اینکه صنعت نفت تا چه زمانی می‌تواند در رتبه‌های بالای جدول بماند، گفت: لیگ هنوز خیلی ادامه دارد و باید بازی به بازی جلو برویم. در حال حاضر تمرکز ما روی دیدار با سپاهان است و باید برای این مسابقه تمرینات خوبی انجام بدهیم. خدا بزرگ است. کارمان را انجام می‌دهیم اما سایر مسائل دست خدا است.

منبع: فارس

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها