|

"جزیره خودمختار" کمیته روابط عمومی سازمان لیگ

چراغ خاموش! این شاید بهترین واژه ای باشد که بشود در وصف کمیته روابط عمومی سازمان لیگ برتر به کار برد.

لینک کوتاه کپی شد

چراغ خاموش! این شاید بهترین واژه ای باشد که بشود در وصف کمیته روابط عمومی سازمان لیگ برتر به کار برد.نه ساز و کار مشخصی دارند و نه افراد را به خوبی می شناسند.نامه نگاری ها و معرفی افراد که دیگر هیچ!
در دوران کرونا بارها و بارها می خواستم نقدی که به عملکرد این کمیته داشتم را بنویسم.اتفاقا هستند رفقای دیگری که نقد دارند اما چون دست شان زیر ساطور آنهاست گاهی سکوت می کنند.با این حال به نظرم نقدها سازنده هستند.به عنوان مثال در دوران کرونا که دستور رسیده بود هیچ عکاس و خبرنگاری اجازه حضور در ورزشگاه ها را ندارند و عکس ها و خبرها از طریق دو عکاس مورد اعتماد سازمان لیگ و یکی دو خبرنگار رسانه ای می شود اتفاقات عجیب و غریبی افتاد که یک بار دیگر نشان داد،ضعف و ناکارآمدی در این روابط عمومی به چشم می آید.انتشار عکس ها و فیلم ها در "فیک نیوزها" قبل از اینکه به دست رسانه های اصلی برسد،حضور افراد غیر خبرنگار و عکاس در ورزشگاه ها(آن هم در شرایطی که حضور اصحاب رسانه ها ممنوع بوده است)به شدت توی چشم می زد و اعتراض خبرنگاران و عکاسان را به همراه داشت.
رسیده ایم به فصل جدید و البته دربی.دوستان در کمیته روابط عمومی که همیشه به صورت جزیره ای عمل می کنند این بار هم چنین تصمیمی گرفتند.گلچین کردن رسانه ها برای حضور در ورزشگاه از جدیدترین تصمیمات حجت الله بهمنی در روابط عمومی سازمان لیگ برتر است.شاید فیک نیوز ها و کانال های تلگرامی ارجحیت بیشتری به رسانه های اصلی دارند که آقای مدیر روابط عمومی حتی به خودش زحمت نمی دهد چارت های رسانه ای را در نظر بگیرد.مثلا در بازی دیروز هواداران زیادی راهی ورزشگاه شده بودند که در عین ناباوری همه آنها روی سکوها حضور داشتند! این در شرایطی است که به دو باشگاه گفته شده بود فقط 5 نفر همراه می توانند با خودشان به ورزشگاه بیاورند.
البته توقعی نمی شود داشت،وقتی نظارتی نباشد و وقتی همه چیز رفیق بازی باشد و دوستان گرمابه و گلستان دراولویت باشند نباید به چیزهای دیگر فکر کرد.

فوتبال و چارت آن که دست فوتبالی ها نباشد افتادن چنین اتفاقاتی چندان هم بعید نیست.

منبع:خبر آنلاین

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی