|

نیمار تو یک آشغال هستی!

نیمار و آلوارو گونزالس مدافع مارسی یک بار دیگر پس از بازی دیشب از خجالت یکدیگر در آمدند.

لینک کوتاه کپی شد

مائوریسیو پوچتینو سرمربی جدید پاری سن ژرمن شب گذشته اولین جام خود را با این تیم به دست آورد. مائورو ایکاردی و نیمار برای پاری‌سن‌ژرمن گلزنی کردند و در آن سمت دیمیتری پایت تک‌گل مارسی را در لحظات پایانی به ثمر رساند.

نیمار و آلوارو گونزالس مدافع اسپانیایی مارسی که پیش از این در ماه سپتامبر با یکدیگر درگیر شده بودند، دوباره شب گذشته مقابل هم قرار گرفتند. در آن مسابقه ستاره برزیلی یک سیلی به صورت گونزالس وارد کرد و همین موضوع باعث شد که او از زمین مسابقه اخراج شود.

اتفاقات رخ داده در آن بازی به یک جنجال بزرگ تبدیل شد و پس از آن نیمار مدعی شد که مدافع مارسی صحبت های نژادپرستانه را علیه او مطرح کرده است. با این حال تحقیقات فدراسیون فوتبال فرانسه در این باره نتیجه ای نداشت و هیچ کدام از دو بازیکن با جریمه اضافی روبرو نشدند.

سریال های جنجالی بین این دو بازیکن پس از پایان بازی دیشب پاری سن ژرمن و مارسی در سوپرجام فرانسه نیز ادامه داشت و نیمار بعد از بازی با قرار دادن توئیتی مدافع اسپانیایی را مورد هدف قرار داد و به نوعی به او طعنه زد.

نیمار در ابتدا با این توئیت با عصبانیت آلوارو گونزالس شد؛ او به طعنه نوشت: “پادشاه آلوارو به دنیا آمد؟”

این اما پایان کار نبود و آلوارو گونزالس نیز به توئیت نیمار واکنش نشان داد؛ مدافع مارسی در پاسخ نیمار در توئیتر خود نوشت: ” پدر و مادرم همیشه به من یاد داده اند که سطل آشغال را بیرون بیندازم.”

بعد از توئیت نیمار، مدافع مارسی به این ستاره برزیلی حمله و او را به اشغال تشبیه کرد.

منبع:مدال

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی