|

شب عجیب مهدی طارمی در نبرد پورتو و بنفیکا

دیدار تیم‌های پورتو و بنفیکا با تساوی یک-یک به پایان رسید وتک‌گل پورتو را مهدی طارمی به ثمر رساند و در دقیقه ۷۳ از زمین بازی اخراج شد.

لینک کوتاه کپی شد

در مهم‌ترین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر پرتغال، پورتو در ورزشگاه دراگائو در نبرد موسوم به «اوکلاسیکو» میزبان رقیب دیرینه‌اش بنفیکا بود که این بازی پربرخورد با تساوی یک-یک به پایان رسید.

آبی‌ها که فصل قبل مقابل بنفیکا در دیدارهای رفت و برگشت پیروز شده بودند، دقیقه ۱۷ توسط گریمالدو دروازه‌شان را باز شده دیدند، اما دقیقه ۲۵ فرصت‌طلبی مهدی طارمی باعث شد میزبان به گل تساوی برسد. ضربه طارمی از درون محوطه جریمه با برخورد به پای مارگا به درون دروازه غلتید. این گل را برخی رسانه‌ها به نام مارگا نوشتند، اما رسانه رسمی پورتو آن را به نام طارمی ثبت کرد.

در نیمه دوم بیش از این که موقعیت روی دروازه‌ها خلق شود بازی پربرخورد دنبال می‌شد و حتی طارمی هم با تکل خشنی که زد، کارت زرد دریافت کرد، اما داور با بررسی ویدیویی در دقیقه ۷۳ به او کارت قرمز نشان داد.

با این تساوی، هم پورتو و هم بنفیکا ۳۲ امتیازی شدند و پورتو با تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار گرفت، در حالی که بنفیکا تیم سوم جدول است.

منبع:خبرورزشی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی