|

عذرخواهی رئیس فدراسیون اسپانیا!

یک اشتباه فاحش در قضاوت دیدار رئال‌مادرید و اتلتیک‌بیلبائو باعث عذرخواهی لوئیس روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا شد.

لینک کوتاه کپی شد

 لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در مورد صحنه‌ای که در دقیقه ۵+۹۰ بازی رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا رخ داد صحبت کرده است. 

در این صحنه به نظر می‌رسید که یک خطای پنالتی باید به سود رئال اعلام می‌شد داور حتی در VAR هم صحنه را مورد بازبینی قرار نداد. رئالی‌ها که به دنبال تساوی بودند و در نهایت این بازی را باختند، به شدت به این صحنه معترض بوده و هنوز هم هستند.  اونای نونیس مدافع بیلبائو در جدال برای تصاحب توپ با ماریانو به نظر در حالتی نامتعادل با دست به توپ ضربه زد. در این لحظه مارکو آسنسیو از داور طلب پنالتی کرد اما بدون بررسی از طریق VAR بازی از سر گرفته شد بدون اینکه اعلام پنالتی شود. نکته عجیب این بود که تصویر این اتفاق در صحنه‌های آهسته تلویزیونی نیز پخش نشد. 

روبیالس در این مورد گفت: «دیده نشدن این صحنه یک اشتباه فاحش بود. این صحنه باید به تصویر کشیده می‌شد، این یک اشکال اجرایی بود. وقتی کار اشتباهی انجام می‌دهیم باید بابت آن عذرخواهی کنیم. احمقانه است که بخواهیم این ماجرا را پنهان کنیم. من دوست داشتم که این صحنه در زمان وقوع آن دیده شود و در مورد آن تصمیم گرفته شود. البته نکته مثبت ماجرا این بود که این صحنه بعداً دوباره مورد بازبینی قرار گرفت و مشخص شد که پنالتی‌ای در کار نبوده است.»

این در حالی است که رئالی‌ها همچنان معتقدند این صحنه باید پنالتی اعلام می‌شد.

منبع: خبرورزشی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها