|

ماموریت ویژه یحیی به هافبک های پرسپولیس

کادر فنی قرمزها برنامه ویژه ای برای از کار انداختن هافبک های فولاد خوزستان در بازی برابر این تیم دارند.

لینک کوتاه کپی شد

دو تیم پرسپولیس و فولاد در حالی دوشنبه در چارچوب مسابقات لیگ برتر به مصاف هم می‌روند که آنالیز بازی‌های این فصل شاگردان جواد نکونام  نشان می‌دهد که فولادی ها خط هافبک دونده‌ای دارد و پرسپولیسی‌ها در تلاش هستند در بازی برابر این تیم نقطه قوت آنها را از کار انداخته تا بتواند با بستن فضاهای ممکن و تحت فشار گذاشتن بازیکنان خط میانی این تیم اجازه هنرنمایی به هافبک های فولاد را در طول 90 دقیقه ندهد و در مقابل با تغذیه مهدی عبدی و وحید امیری مانند بازی مقابل استقلال آنها را در موقعیت گلزنی قرار دهد.

برای این موضوع بازی برابر فولاد، گل‌محمدی مسئولیت مهمی را به مردان میانه میدان تیمش محول کرده و از آنها خواسته حریف را از میانه میدان از کار بیندازند. با توجه به شرایط این ۲ تیم، به نظر می‌رسد جنگ هافبک‌های پرسپولیس و فولاد در این دیدار می‌تواند تیم برنده این بازی را مشخص کند.

با توجه به این موضوع به نظر می رسد یحیی گل محمدی برای بازی مقابل فولاد باز هم از میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی به صورت همزمان در زمین استفاده کند تا بتواند با استفاده از قدرت بدنی این بازیکنان کمربند خط میانی قرمزها را محکم تر کرده و بتواند جنگ میانه زمین را از هافبک های فولاد با برتری به پایان برساند.

منبع:فوتبالی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها