|

بدل میلاد محمدی صدای آقای گل لیگ برتر را در آورد

سجاد شهباززاده : نیمه اول بازی با این اوت دستی های عجیب و غریب بود ؛ 20 اوت دستی و ما هم نمی توانستیم به بازی شکل بدهیم.

لینک کوتاه کپی شد

سجاد شهباززاده مهاجم تیم فوتبال سپاهان در مقابل پیکان روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و توانست در جریان پیروزی ۲ بر ۱ تیمش یک پاس گل بدهد و یک گل ثبت کند.

این بازیکن در میکسدزون خبری ورزشگاه نقش جهان در مورد این نتیجه بیان کرد:

بازی خیلی خیلی سختی برای ما بود؛ مخصوصا نیمه اول با این اوت دستی های عجیب و غریب بود. خیلی سعی می کنم با احترام حرف بزنم و در همین حد می گویم که عجیب و غریب بود. یعنی از هر جایی اوت می شد، پرتاب می کردند. ۲۰ اوت دستی و ما هم نمی توانستیم به بازی شکل بدهیم؛ تا می آمدیم بازی را کنترل کنیم و در دست بگیریم، یک اوت دستی از زمین خودشان می انداختند و بازی را خراب می کردند. نیمه دوم ولی بهتر شدیم و توانستیم از این بازی سخت سه امتیاز بگیریم.

شهبباززاده که نهمین گل خود را در مسابقه برابر پیکان ثبت کرد و به منشا در صدر رسید، در مورد این موضوع و روند خوبی که در لیگ بیستم دارد، بیان کرد:

من همیشه همینگونه بوده ام و امسال هم همینطور. امسال هم مثل سال های دیگر تلاش می کنم ولی شرایط خوبی در تیم داریم و همین باعث شده که من سال خوبی تا اینجا داشته باشم. از تمام هم تیمی ها و کادرم ممنونم. شرایط خوبی داریم و تمام تلاشم را می کنم که من هم همینطور ادامه بدهم.

او در مورد پستی که بیش تر ترجیح می دهد در آن حضور داشته باشد، گفت:

خیلی فرق نمی کند؛ بیرون باکس هم بازی کرده ام. نصف نصف بوده. هر جا بازی کنم، به دنبال گلزنی هستم و نزدیک شدن به دروازه.

آخرین سوال از شهباززاده این بود که در روز جهانی ایموجی خودش یا بازیکنان تیم را شبیه کدامیک از ایموجی های فضای مجازی می داند. مهاجم سپاهان که با مطرح شدن این سوال نتوانست جلوی خنده اش را بگیرد، در این مورد گفت:

باید فکر کنم. بداهه نمی تونم بگویم. شایان که آن لبخند است. هیچ جوابی برای این سوال ندارم (باخنده).

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها