|

علت فرصت سوزی احمد نوراللهی در دربی ۹۴ مشخص شد

نوراللهی که در پست غیرتخصصی و نزدیک به مهاجم بازی می کرد، آشنایی زیادی برای ضربه زدن به توپ در چنین شرایطی ندارد

لینک کوتاه کپی شد

احمد نوراللهی که در چند بازی مهم پرسپولیس در سال ۹۹ عملکرد ضعیفی از خود بر جای گذاشته در دربی ۹۴ نیز در ادامه روند ناکامی های خود باز هم نتوانست عملکرد مثبتی از خود به نمایش بگذارد و با فرصت سوزی های عجیب در چند مورد که یکی از آنها تک به تک با رشید مظاهری بود اعتراض هواداران پرسپولیس و حتی چند بازیکن این تیم را به همراه داشت.

نوراللهی که در پست غیرتخصصی و نزدیک به مهاجم بازی می کرد، آشنایی زیادی برای ضربه زدن به توپ در چنین شرایطی ندارد و به همین دلیل پس از اینکه در چند نوبت رصت های به دست آمده را با بی دقتی از دست داد، با اعتراض سعید آقایی مدافع چپ پرسپولیس مواجه شد که صحنه درگیری این دو بازیکن در جریان بازی امروز توسط زسانه خبر ورزشی منتشر شد.

نوراللهی پس از این اتفاق سعی کرد جواب سعید آقایی را با گلزنی اش بدهد اما عدم تمرکز و هیجان بالای او باعث شد تا انتهای بازی او موقعیت ها را یکی پس از دیگری از دست بدهد.

به جرات می توان گفت مشکل نوراللهی در بازیهای بزرگ پرسپولیس روحی روانی است چرا که او قصد دارد اشتباهات قبلی رابا یک کار خارق العاده جبران کند اما هر بار بر حجم اشتباهاتش افزوزده می شود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها