|

هیجانی فراتر از دربی!

عصر امروز دو دیدار مهم در لیگ برتر برگزار می‌شود؛دیدارهایی که خیلی‌ها می‌گویند حتی ممکن است هیجانی بیشتر از دربی پایتخت داشته باشد!

لینک کوتاه کپی شد

سپهر ستاری:تراکتور و استقلال؛مثل روز روشن است که اگر استقلالی ها می خواهند دوباره حضور در صدر جدول را تجربه کنند باید از سد تراکتور عبور کنند.فقط سه امتیاز این بازی است که می تواند صدر را به رنگ آبی در بیاورد.


دربی را دور بیانداز!
استقلال هفته قبل و در آخرین دقایق بازی گل مساوی را در دربی زد تا در این بازی سنتی بازنده نباشد.با تساوی در آن بازی حالا استقلالی ها شانس این را دارند که تراکتور را ببرند و دوباره به صدر جدول برسند.لازمه این کار اول فراموش کردن دربی است و سپس تمرکز روی دیداری مهم.دیداری که بدون شک و در شرایط فعلی می تواند حتی برای آبی ها مهمتر از دربی باشد!

جدول چه می گوید؟
استقلال با 19 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد.این در حالی است که تراکتور هم سایه به سایه آبی پوشان و البته سپاهان با 16 امتیازحرکت می کند و اگر قرار است از کورس عقب نیفتد نباید در این بازی امتیاز از دست ندهد.تبریزی ها می توانند با کسب سه امتیاز این بازی با یک تیر دو نشان بزنند.اول اینکه یک مسابقه حساس را با پیروزی پشت سر می گذارند و دوم اینکه هم امتیاز با استقلال در جدول رده بندی می شوند.

این یک بازی انتقامی است؟
در آخرین بازی دو تیم در تبریز و زمانی که استراماچونی روی نیمکت آبی ها نشسته بود استقلالی ها با نتیجه 4 بر 2 تراکتور را در خانه شکست دادند و خیلی ها بر این عقیده هستند که این یک بازی انتقامی برای تراکتوری ها به حساب می آید.این در حالی است که آخرین تقابل دو تیم به فینال جام حذفی برمی گردد که شاگردان مجیدی مقابل شاگردان الهامی شکست خوردند.آیا استقلالی ها هم در اندیشه انتقام برای آن شکست هستند؟

رشید،چهره ویژه این دیدار است
بدون شک و فارغ از همه حاشیه هایی که ممکن است این بازی داشته باشد حضور رشید مظاهری در ترکیب استقلالی ها می تواند اتفاق ویژه ای باشد.مظاهری که فضل قبل از تراکتورسازی بازی می کرد با حاشیه های زیادی به استقلال پیوست.بین رشید و تراکتور برای این انتقال یک درگیری حقوقی پیش آمد که پس از گذشت چند ماه مظاهری برنده این پرونده شد.حالا به نظر می رسد که رشید انگیزه زیادی برای این بازی داشته باشد،البته اگر در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد.

****پرسپولیس - فولاد****
بدون شک یکی دیگر از دیدارهای مهم این هفته بازی پرسپولیس و فولاد است.سرخپوشان که هفته قبل و در دربی در آستانه پیروزی قرار داشتند در آخرین دقایق این پیروزی را با تساوی عوض کردند تا نوار تساوی های آنها پس از شکست در فینال آسیا همچنان پاره نشود!

طلسم می شکند؟
خیلی از هواداران پرسپولیس امید زیادی دارند تا طلسم تساوی های پرسپولیس در بازی با فولاد شکسته شود.تیمی که رقیب راحتی برای شاگردان گل محمدی نخواهد بود.حتی می توان از فولاد به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی نام برد.

بررسی جدول و شانس دو تیم
شاگردان نکونام تا اینجای کار 10 بازی انجام داده اند و 15 امتیاز گرفته اند.آنها در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارند و اگر موفق به شکست دادن پرسپولیس شوند شاید یکی دو پله در جدول رده بندی صعود کنند.پرسپولیسی ها اما دو بازی عقب افتاده نسب به سایر رقبا دارند.شاگردان گل محمدی 12 امتیاز از 8 بازی کسب کرده اند و اگر موفق به شکست دادن فولاد شوند می توانند آنها هم شانس این را دارند تا یکی دو پله در جدول رده بندی بالا بروند.

نکونام و آرزوی موفقیت استقلالی ها
در فضای مجازی خیلی از استقلالی ها برای جواد نکونام در بازی با پرسپولیس آرزوی موفقیت کرده اند.نکونام کاپیتان آنها بوده و آن دو آتشه ها هرگز دوست ندارند تا پرسپولیس مقابل استقلال و بازیکنان استقلالی برنده باشد.از دیروز آنها کری های زیادی خوانده اند از نکونام خواسته اند تا پرسپولیس را در خانه اش شکست بدهد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها