|

مدعی جدید آقای کلین‌شیت آمد

مظاهری و لک برای دومین هفته متوالی در ثبت کلین‌شیت ناکام ماندند تا حسین پورحمیدی به طور رسمی با آنها و اخباری برابر شود.

لینک کوتاه کپی شد

هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری دیدارهای باقی‌مانده این هفته به اتمام رسید و سرخابی‌های پایتخت برابر رقبای مدعی خود صاحب پیروزی‌های ارزشمندی شدند. استقلال با حساب سه بر یک از سد تراکتور گذشت و پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک، فولاد را مغلوب کرد. یکی از اتفاقات جالب این ۲ بازی، عدم کلین شیت محمدرشید مظاهری، محمدرضا اخباری و حامد لک بود.

سه دروازه‌بان مذکور با ثبت پنج کلین‌شیت، این فرصت را داشتند تا با بسته نگه داشتن دروازه، خود را به صدر جدول کلین‌شیت کنندگان برسانند و این جایگاه را به تنهایی تصاحب کنند. اتفاقی که در عمل رخ نداد و هر سه نفر دروازه خود را باز شده دیدند. لک و مظاهری که با روند مثبتی به سمت کلین‌شیت پیش می‌رفتند در ۲ هفته اخیر نتوانستند از عدد پنج تجاوز کنند.

اما این ناکامی به همین‌جا ختم نشد و یک همسایه جدید برای سه گلر مذکور پیدا شد. حسین پورحمیدی، گلر تیم آلومینیوم اراک  توانست با بسته نگه داشتن دروازه‌اش در برابر گل‌گهر سیرجان در بازی روز جمعه، کلین‌شیت‌های این فصل خود را به عدد پنج برساند.

دروازه‌بان پیشین استقلال که به صورت قرضی برای تیم رسول خطیبی بازی می‌کند در این فصل در ۹ مسابقه حضور داشته و موفق شده این تعداد کلین شیت را به ثبت برساند. او در ۵۵ درصد بازی‌هایی که به میدان رفته موفق شده دروازه خود را بسته نگه دارد. جالب این است که حامد لک و محمدرشید مظاهری نیز در همین تعداد مسابقه موفق شده‌اند کلین‌شیت کنند. در این میان اما محمدرضا اخباری در ۱۱ دیدار، پنج کلین‌شیت ثبت کرده است. میانگین کلین‌شیت این گلر خوش‌اخلاق ۴۵ درصد بوده است.

محمدحسین اکبرمنادی، محمد دریس، پیام نیازمند، ناصر سالاری و احمد گوهری هم تا به اینجا چهار کلین‌شیت داشته‌اند و نزدیک‌ترین تعقیب‌کنندگان چهار گلر پنج کلین‌شیته هستند. در بین این نفرات ناصر سالاری با چهار کلین شیت در هفت هفته، میانگین ۵۷ درصد کلین شیت را به دست آورده است تا از این حیث رکورد دار باشد.

حال باید دید در هفته‌های آتی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و کدام دروازه‌بان می‌تواند عنوان آقای کلین‌شیت را به دست بیاورد.

منبع:ایرنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها