|

شهر خودرو و ذوب‌آهن محکوم به برد

شهر خودرو که در فصل‌های گذشته به حضورش در بالای جدول و حتی کورس قهرمانی عادت داشتیم،‌ در فصل جاری شرایطه خئبی ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

شهر خودرو- نساجی

تیم مشهدی که در فصل‌های گذشته به حضورش در بالای جدول و حتی کورس قهرمانی عادت داشتیم،‌ در فصل جاری با سید مهدی رحمتی انتظارات را برآورده نکرده است. این تیم 12 امتیازی در هفته گذشته شکست سنگین 3 بر یک را مقابل نفت مسجدسلیمان متحمل شده و حالا باید در خانه مقابل همسایه خود در جدول به میدان برود. اعضای تیم شهر خودرو به دلیل نتایج نه چندان خوب هفته‌های گذشته شدیدا تحت فشار هواداران هستند و در این بازی خانگی مقابل یک تیم انتهای جدولی محکوم به برد هستند.

نساجی نیز با افت قابل توجه‌ای نسبت به هفته‌های گذشته تاکنون تنها 9 امتیاز آورده داشته و جایگاهی بیشتر از چهاردهمی کسب نکرده است. باشگاه نساجی در هفته گذشته و بعد از تساوی مقابل ماشین‌سازی، طاقتش طاق شد و با وحید فاضلی مربی جوان این تیم خداحافظی کرد. تیم شهر خسته حالا با آقا معلم فوتبال ایران، مجید جلالی باید یک بار دیگر لیگ را آغاز کند. نساجی‌ تاکنون به 2 برد و 3 تساوی رسیده و 6 شکست را هم در کارنامه دارد.

ذوب‌آهن- نفت مسجدسلیمان

ذوب‌آهن که در هفته‌های اخیر با اختلافات درونی و عدم نتیجه‌گیری در کانون حاشیه‌ها حضور داشته است، کار سختی مقابل نفت مسجدسلیمان دارد. رحمان رضایی دو هفته پیش از باشگاه اولتیماتوم گرفته و باید در 4 بازی آینده‌ 11 امتیاز کسب کند وگرنه باید با این تیم خداحافظی کند. ذوب‌آهن در هفته‌های اخیر نمایش خوبی در میدان داشته اما به دلیل اشتباهات فردی و داوری در قعر جدول قرار دارد.

حریف امروز این تیم اصفهانی نفتی قرار دارد که در هفته‌های اخیر تیم‌های صاحب نام و مدعی زیادی را نقره داغ کرده است. این تیم با برد 3 بر یک هفته گذشته مقابل شهر خودرو روحیه خوبی دارد و ممکن است در اصفهان نیز بتواند حریفش را اذیت کند. از سویی دیگر این بازی تقابل سید مجتبی حسینی با تیم سابقش است و این نکته نیز به جذابیت‌های آن اضافه کرده است. نفت مسجد سلیمان در 121 بازی قبلی خود 15 امتیاز گرفته و با قرار گرفتن در رده نهم به دنبال صعود دوباره در جدول خواهد بود.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها