|

جلالی: باید سریع وضعیت‌مان را تغییر دهیم

سرمربی نساجی مازندران گفت: در شرایطی هستیم که باید سریع وضعیت‌مان را تغییر دهیم و آنچه مسلم است اینکه نساجی با جایگاه اصلی‌اش فاصله دارد.

لینک کوتاه کپی شد

مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل شهر خودرو مشهد در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت:  فکر می‌کنم این یک موهبت است که انسان  در جایی که دوست دارد، قرار داشته باشد و کار کند و من از این بابت خدا را شکر می‌کنم. دوست داریم کارمان را قدم به قدم پیش ببریم. در شرایطی هستیم که باید سریع وضعیت‌مان را تغییر دهیم. قدم اول ما بازی با شهر خودرو است.

وی ادامه داد: ایده‌هایی برای بازی فردا داریم که به امید خدا بتوانیم آن ایده‌ها را پیاده کنیم و بازی را به کنترل خودمان در بیاوریم. باید از طریق خلاقیت بازیکنان‌مان نتیجه خوبی در مشهد بگیریم. چند بازیکن‌مان آسیب‌دیده هستند. متاسفانه زامهران و قائدرحمتی در اختیار نداریم اما سایر بازیکنان را خیلی خوب و آماده در اختیار داریم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این سوال که جایگاه حال حاضر نساجی در جدول واقعی است؟ گفت: باید برای این موضوع یک مقدار صبر کنیم تا یک مقدار ظرفیت‌های تیم دستم بیاید و ببینیم جایگاه واقعی نساجی در این فصل کجاست. آنچه که با اطمینان می‌توانم بگویم این است که نساجی با جایگاه اصلی‌اش فاصله دارد و با یک برنامه‌ریزی مناسب به جایگاه اصلی‌اش می‌رسد. 

جلالی در پاسخ به این سوال که در نیم‌فصل تیمش تغییراتی خواهد داشت؟ خاطرنشان کرد: بله، در هر صورت درست است که ظرفیت‌های خوبی دارد اما یکسری ظرفیت‌ها را هم ندارد و صحبت کردیم که انشالله محقق خواهد شد.  

جلالی: نساجی اینقدر بزرگ است که نباید دغدغه بقا در لیگ برتر داشته باشد

منبع:تسنیم

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها