|

حضور در انگلیس، پلن B آلابا برای آینده

یک منبع معتبر فاش کرد مدافع اتریشی تیم فوتبال بایرن مونیخ به پیشنهاد قابل توجه لیورپول ، کم توجهی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

داوید آلابا روز گذشته سوژه رسانه های اسپانیایی و آلمانی بود. ابتدا روزنامه مارکا گزارش کرد مدافع اتریشی بایرن با رئال مادرید توافق کامل کرده است. پس از آن کیکر، در خبری تکمیلی از قول و قرار مدافع 28 ساله با کهکشانی ها گزارش داد.

اما این خبر ساعاتی بعد تکذیب شد زیرا پدر ستاره پرسابقه منکر توافق با کهکشانی ها شد. برخی منابع اسپانیایی نیز عنوان کردند آلابا در انتظار نتیجه انتخابات ریاست باشگاه بارسلوناست تا اگر امکانش مهیا باشد، به جای رئال، بازی در تیم رقیب مادریدی ها یعنی بارسلونا را برگزیند.

امروز نیز به نظر می رسد ملی پوش اتریشی مونیخی ها بازهم سوژه رسانه هاست. چرا که گزارش شد در این اوضاع و احوال، احتمال حضورش در تیم فصل آینده لیورپول انگلیس وجود دارد.

در این ارتباط «جیان لوکادی ماریتسیو»، روزنامه نگار معروف ایتالیا و خبره در امر نقل وانتقالات خبر داد بهترین پیشنهادی که تاکنون به آلابا در ماه ژانویه شده، مربوط به لیورپول بوده که مورد توجه فرمانده خط دفاع بایرن قرار نگرفته است.

دی ماریتسیو این نکته را هم عنوان کرد لیورپولی ها قبلا در تابستان وقتی که بحث حضور احتمالی آلابا در آنفیلد پیش آمد، عنوان کردند برای جذب چنین بازیکنی، شانس بسیار کمی وجود دارد زیرا گمان می کنند بیش از حد سن مدافع تیم آلمانی بالاست و قادر نیستند سرمایه گذاری بلندمدت روی او کنند.

از طرفی حتی از فیزیک این بازیکن ایراد گرفته و او را برای دفاع میانی تیم خود، کوتاه قامت دانستند اما حالا پنهانی برای به خدمت گرفتن او اقدام می کنند که مورد توجه بازیکن پرسابقه باواریایی ها قرار نگرفته است.

روزنامه نگار ایتالیایی معتقد است اولویت آلابا کماکان فوتبال اسپانیا و حضور در یکی از دو تیم رئال یا بارسلونا است.

به همین خاطر پین زاهوی، مدیر برنامه اش از حضور در فوتبال انگلیس یا حتی تیم پاری سن ژرمن فرانسه به عنوان «پلن B» نام برده است.

منبع:فارس

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها