|

ورون: فکر نمی‌کنم مسی راهی ایتالیا شود

هافبک پیشین تیم‌های لاتزیو و اینتر معتقد است تنها کسی که می‌تواند مسی را برای پیوستن به اینتر متقاعد کند، خاویر زانتی است.

لینک کوتاه کپی شد

لیونل مسی که در تابستان اخیر تا آستانه جدایی از بارسلونا پیش رفت، اما در نهایت به دلیل پافشاری مدیران وقت این باشگاه و وجود بند فسخ 700 میلیون یورویی در قراردادش، تصمیم گرفت سال پایانی قرارداد خود را هم در این تیم بماند، آینده‌اش در این تیم همچنان در هاله‌ای از ابهام است. این فوق‌ستاره آرژانتینی در حالی مورد توجه باشگاه‌هایی همچون پاری‌سن‌ژرمن، اینتر و منچسترسیتی است که اخیراً خوان لاپورتا، رئیس پیشین باشگاه بارسلونا اخیراً فاش کرد این باشگاه در سال 2006 پیشنهادی 250 میلیون یورویی از اینتر برای واگذاری لیونل مسی به این باشگاه ایتالیایی دریافت کرده بود، اما به آن پاسخ منفی داده‌اند.

خوان سباستین ورون که خود بین سال‌های 2004 تا 2006 در تیم اینتر عضویت داشت، در تازه‌ترین اظهارنظرش گفت: فکر نمی‌کنم مسی برای ادامه فوتبالش راهی ایتالیا شود. اگر این اتفاق بیفتد، تنها به خاطر خاویر زانتی خواهد بود، کسی که لیونل را به خوبی می‌شناسند و سعی خواهد کرد تا با او صحبت کند و این حس را در لئو به وجود بیاورد که دوباره حس مهم بودن به او دست دهد و درباره پروژه‌های باشگاه اینتر هم به مسی توضیحاتی دهد.  

زانتی که از سال 2014 نایب‌رئیس باشگاه اینتر است، به مدت 6 سال با لیونل مسی در تیم ملی فوتبال آرژانتین هم‌تیمی بوده، درست زمانی که کاپیتان آلبی‌سلسته بود.

هافبک پیشین تیم‌های لاتزیو، منچستریونایتد و چلسی صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: در نهایت تصمیم با مسی است، اما اگر اینتر می‌خواهد تلاشی در زمینه به خدمت گرفتن او به کار بگیرد، آنها باید لئو را اغوا کنند و به قلبش نفوذ کنند تا بتوانند او را به خود نزدیک کنند.

وی تصریح کرد: نمی‌دانم که مسی چند سال می‌خواهد در این سطح از فوتبال بازی کند، اما اگر اینتر می‌خواهد او را جذب کند، باید مسی را به عنوان پرچمدار خود معرفی کند و به صراحت اعلام کند که می‌خواهد در سطح بالایی قرار گیرد.

منبع: تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها