|

دلداری سرمربی از مهاجم خطا کار

گتوزو سرمربی تیم ناپولی از شکست تیمش مقابل یوونتوس ابراز نگرانی کرد اما از عملکرد بازیکنانش راضی بود.

لینک کوتاه کپی شد

ناپلی‌ها که در سوپر جام به مصاف یوونتوس رفتند با دو گل شکست خوردند. درحالی که بازی با یک گل به سود یووه دنبال می‌ شد ناپولی صاحب یک ضربه پنالتی شد اما اینسینیه آن را از دست داد.

گتوزو در نشست خبری بعد از بازی تاکید کرد که مهاجم تیمش به خاطر از دست دادن پنالتی غرق در گریه شد و خود را مقصر این شکست دانست.

او گفت: همه بازیکنان ناراحت هستند. به ویژه اینسینیه که غرق در گریه شد اما او نباید خودش را مقصر اصلی شکست بداند. همه یک تیم در کسب پیروزی سهیم هستند و همگی هم در شکست نقش دارند. درست نیست که اینسینیه هم به این  خاطر خود را سرزنش کند.

گتوزو ادامه داد: این دیدار مثل یک بازی شطرنج بود. برای پیروز شدن به شانس هم نیاز است که ما از آن برخوردار نبودیم. در نیمه نخست بازی  خوبی را به نمایش نگذاشتیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم.

او در پایان گفت: از بازیکنان تیمم تشکر می کنم. آن‌ها نهایت تلاش خود را به کار گرفتند اما گاهی اوقات گل زدن سخت می‌شود. ما برابر تیمی پرمهره و بزرگ تن به شکست دادیم. در بازی‌های فینال بعضی از بازیکنان استرس دارند و نمی‌توانند عملکرد خوبی از خود نشان دهند. زمین بازی هم بسیار بد بود.

منبع:ایسنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها